 
 
   وی در ادامه با تقدیر از تلاش های همکاران این شعبه با ذکر مواردی از چگونگی انجام امور مشتریان بر اهمیت مشتری و ضرورت جلب رضایت آنان تأکید کرد. مدیرعامل همچنین شناخت محیط پیرامونی واحدها و شرکتهای فعال در محدوده شعب را حائز اهمیت دانسته و گسترش تعاملات فیمابین بانک و مشتریان را بسیار مهم و تأثیرگذار توصیف کرد و به پرسشهای همکاران در امور مختلف بانکی پاسخ داد.
در این بازدید افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب و همچنین شعبه راهآهن در بخش منابع، مصارف و وصول مطالبات ارائه کرد.
