شناسهٔ خبر: 15103342 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عربستان باید ثابت کند حادثه منا از پیش طراحی شده نبود

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حادثه منا بسیار مشکوک است و عربستان باید ثابت کند این فاجعه از پیش طراحی شده نبوده است.

صاحب‌خبر -
عربستان باید ثابت کند حادثه منا از پیش طراحی شده نبود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری امروز(شنبه) با اعلام برنامه های ستاد بزرگداشت منا، اظهار داشت: حادثه منا بسیار مشکوک است و ما نباید ثابت کنیم این فاجعه از پیش طراحی شده بوده بلکه کشور میزبان باید ثابت کند این حادثه از پیش طراحی شده نبوده و این ظن را منتفی کند.

وی  با بیان اینکه 461ایرانی در صحرای منا به شهادت رسیدند، افزود: 60 نفر از مجموع شهدای ایرانی از خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران بوده که 37 نفر از آنها جانبازان دفاع مقدس هستند ضمن اینکه 23 نفر از آنها نیز همسر و فرزند شهید و فرزند جانباز هستند همچنین در بین شهدا 6 دیپلمات و دانشمند فضایی و قاری قرآن، 2 تن از مدرسین حوزه علمیه و حدود 15 روحانی قم نیز حضور دارند.

انصاری با بیان اینکه سخنرانی انقلابی و امام‌گونه مقام معظم رهبری باعث شد تا بازگشت پیکر شهدا با احترام صورت گیرد، گفت: 39 نفر از شهدای ایرانی در مقبرةالشهدای منا با رضایت خانواده شهدا دفن شده و در آنجا باقی مانده‌اند.


انتهای پیام/

نظر شما