شناسهٔ خبر: 15098099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت:

آموزش عالی نتوانسته نیازهای کشور در بخش فنی و حرفه‌ای را برطرف کند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: آموزش عالی نتوانسته نیازهای کشور در بخش فنی و حرفه‌ای را برطرف کند که برای رفع این نقیصه باید برنامه‌ریزی هدفمند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی مقدسی عصر امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با مدیران و کارکنان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه در حوزه قانون گذاری باید موانع و مشکلات به موقع تشخیص شود و در اختیار نمایندگان قرار گیرد، اظهار کرد: قطعا نمایندگان نیز بعد از اطلاع از این مشکلات آن را در مجلس مطرح و برای رفع مشکلات راهکار قانونی تدوین خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید در زمینه رفع مشکلات مربوط به کار و حرفه آموزی مدیران و مسئولان استانی با نمایندگان تعامل و ارتباط دو طرفه داشته باشند، ادامه داد: مسئولان استانی باید از ظرفیت نمایندگان به منظور دریافت مصوبات و دستاوردهای مناسب استفاده کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: مسئولان و مدیران در بخش‌های مختلف باید طرح‌ها و لوایح خود را به مجمع نمایندگان منتقل کنند تا زمینه ساز رفع مشکلات به ویژه در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای و اشتغال و بهزیستی شود.

مقدسی خاطرنشان کرد: در بحث مربوط به فنی و حرفه‌ای در سطح کشور باید به صورت برجسته اقدام و برنامه ششم را در این رابطه مورد بازنگری قرار داد.

وی تصریح کرد: نکته مهم در این بحث آن است که آموزش عالی نتوانسته نیازهای کشور در بخش فنی و حرفه‌ای را رفع کند و دوم اینکه آموزش‌های ارائه شده از تکنولوژی بسیار عقبت‌تر است که این دو مورد باید با یک برنامه‌ریزی هدفمند رفع شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تاکید کرد: نقص موجود در آموزش‌ها به ویژه در حوزه آموزش عالی باید رفع شود.

مقدسی با اشاره به روحیه جمعی و همکاری نمایندگان استان اظهار کرد: تمامی مشکلات و موانع موجود در استان از طریق مجمع نمایندگان و با انسجام ایجاد شده در بین آنها برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با این وفاق و همدلی مشکلات در حوزه اشتغال، کارآفرینی، فنی و حرفه‌ای و بهزیستی قابل حل شدن است.

انتهای پیام/87012/ذ30/