شناسهٔ خبر: 15085586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گلستان:

پنجره واحد به حل مشکلات سرمایه‌گذاران گلستانی کمک کند

گرگان – استاندار گلستان گفت: باید جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در گلستان را افزایش داده و پنجره واحد باید به حل مشکلات سرمایه‌گذاران استان کمک کند.

صاحب‌خبر -

حسن صادقلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی پاشنه آشیل اقدامات همه دستگاه‌های اجرایی است و سرمایه‌گذاری روح اصلی اقتصاد مقاومتی است.

وی بابیان اینکه از این نظر اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری موضوع حساس و مهمی است، افزود: چارچوبی که از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ‌شده، هم چارچوب ارائه گزارش و هم اقدام و عمل است.

وی تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود که چارچوب تعیین‌شده نقشه راه اجرایی و عملی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان باشد.

استاندار گلستان متذکر شد: باید اقدام و عمل دستگاه‌های اجرایی دارای نقشه راه بوده و کاملاً مشخص باشد که برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از کجا آغازشده و قرار است چه مسائلی را تعقیب کند.

وی تأکید کرد: در این راستا باید کارگروه‌های شش‌گانه فعال‌تر شده و پویاتر عمل کنند.

صادقلو در بخش دیگر سخنان خود از روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری گلایه کرد و گفت: معتقدم سرمایه‌گذاران نباید برای دریافت مجوزها به ادارات بروند این مسئله باید توسط حاکمیت حل شود.

وی تأکید کرد: باید مجرای صدور مجوزها از طریق پنجره واحد و توسط بخش دولتی انجام شود و زمان صدور مجوزها نیز کوتاه و مشخص باشد.

نظر شما