شناسهٔ خبر: 15068838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بسترسازی و تسهیل امکانات زائران اربعین یک ضرورت است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضور زائران امام حسین (ع) در روز اربعین را یک امر احساسی و دینی دانست و افزود: ما در این خصوص وظیفه بسترسازی و تسهیل امکانات را می توانیم به خوبی انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 13 شهریور) در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی، گفت: زمینه ها و بسترهای لازم در راستای اعزام زائرین به مراسم اربعین جسینی در کربلای معلی به بهترین نحو فراهم شود.

 

وی اظهار داشت: حضور زائران و عاشقان امام حسین (علیه السلام) در این روز یک امر احساسی و دینی است و تکلیف مدیریتی مشخصی ندارد؛ ولی ما در این خصوص وظیفه بسترسازی و تسهیل امکانات را می توانیم به خوبی انجام دهیم.

 

خادمی، با بیان اینکه وظیفه ما فراهم کردن زمینه های لازم است، افزود: بسترها به نحوی مدیریت و اجرایی شوند که زائران استان با آرامش و در امنیت کامل به این سفر زیارتی مشرف و بازگردند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر ضرورت پذیرایی و اسکان در میانه راه و مقصد اشاره کرد و گفت: چند اقدام اصلی در این مسیر می بایست صورت گیرد که نخستین آنها ساماندهی ثبت نام از زائران اربعین است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در خصوص نحوه و چگونگی ثبت نام به طرق مختلف نظیر صدا و سیما، سایت های خبری و دفاتر زیارتی راهنمایی و توجیه شوند و در این خصوص مراقبت لازم به عمل آید.
 

خادمی، بر ضرورت همکاری مردم و دستگاه ها در تأمین بسترهای زیارت تاکید کرد و گفت: در روز اربعین مکان مناسب ویژه زائران در مقصد پیش بینی و سازماندهی شود و در این خصوص با رعایت سلیقه، اقدام آبرومندانه ای در راستای تکریم زایران به نام استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گیرد.

 

نظر شما