به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومي سازمان هنري رسانهاي اوج، عليرضا محمدي مدير عامل تجاريسازي سازمان كودك و نوجوان اوج عنوان كرد: خوشبختانه امسال غرفه «مهرِ ماه» ركورد بازديد، استقبال و فروش را در ميان ساير غرفههاي نمايشگاه ايراننوشت شكسته است و اين رويداد مبارك، حاصل اجراي ايده تجاري خاصي است كه در اين غرفه دنبال ميشود.
وي افزود: اكثر غرفهها متعلق به توليدكنندههايي هستند كه با تلاش و زحمت شبانهروزي در عرصه توليد محصولاتي همچون دفتر و كيف مدرسه، عناصر مذهبي و ملي معاصر و تاريخي ايران را به صورت كاملاً دلنشين و كودكپسند گنجاندهاند، اما اين واحدها در غرفههاي خود، تنها محصولات توليدشده خود را عرضه ميكنند و اين مسئله از تنوع محصول كاسته است. در مقابل «مهرِ ماه» تلاش كرده تا در كنار چنين محصولاتي ساير نيازهاي نوشتافزار در سبد خريد خانوار را در نظر بگيرد.
وي ادامه داد: به همين دليل است كه خانوادهها از غرفه «مهرِ ماه» استقبال ويژهاي دارند. زيرا نياز آنان براي مراجعه به بيرون از نمايشگاه را به كلي مرتفع ميسازد و ميتوانند همه مايحتاج لوازمالتحرير خود را يكجا و البته بدون كوچكترين نماد غربي خريداري كنند. محمدي اظهار داشت: نكته بسيار قابلتوجه و متفاوت نمايشگاه امسال نسبت به سالهاي گذشته، استقبال اقشار مختلف و متفاوت از محصولات ساخت ايران است به گونهاي كه حتي مشترياني با ظاهر نهچندان مذهبي بابت ايراني نبودن تمامي محصولات به شدت اعتراض ميكنند! حال آنكه برخي از اقلام لوازمالتحرير هنوز هيچ نمونه داخلي ندارند.
وي ادامه داد: تأكيد شديد مشتريان بر ايراني بودن محصول در سالهاي گذشته مشاهده نميشد و اين نكته را ميتوان به عنوان وجه مميزه اصلي نمايشگاه امسال نسبت به سالهاي گذشته و تبلور ديدگاههاي رهبر انقلاب در زمينه حمايت از توليد داخلي در مطالبات مردم دانست كه نويدبخش حركت به سمت پيشرفت و آينده روشن براي توليدكنندگان داخلي است. گفتني است، ايراننوشت نمايشگاهي از محصولات مجمع توليدكنندگان نوشتافزار ايراني اسلامي است كه همه ساله در شهريور ماه با هدف عرضه نوشتافزار حامل فرهنگ ايراني اسلامي به خانوادههاي ايراني داير ميشود. ايراننوشت در سال 95 با شعار «بچههاي ايراني، قهرمانهاي ايراني» از تاريخ 2 الي 12 شهريور ماه در دسترس علاقهمندان است.
∎
وي افزود: اكثر غرفهها متعلق به توليدكنندههايي هستند كه با تلاش و زحمت شبانهروزي در عرصه توليد محصولاتي همچون دفتر و كيف مدرسه، عناصر مذهبي و ملي معاصر و تاريخي ايران را به صورت كاملاً دلنشين و كودكپسند گنجاندهاند، اما اين واحدها در غرفههاي خود، تنها محصولات توليدشده خود را عرضه ميكنند و اين مسئله از تنوع محصول كاسته است. در مقابل «مهرِ ماه» تلاش كرده تا در كنار چنين محصولاتي ساير نيازهاي نوشتافزار در سبد خريد خانوار را در نظر بگيرد.
وي ادامه داد: به همين دليل است كه خانوادهها از غرفه «مهرِ ماه» استقبال ويژهاي دارند. زيرا نياز آنان براي مراجعه به بيرون از نمايشگاه را به كلي مرتفع ميسازد و ميتوانند همه مايحتاج لوازمالتحرير خود را يكجا و البته بدون كوچكترين نماد غربي خريداري كنند. محمدي اظهار داشت: نكته بسيار قابلتوجه و متفاوت نمايشگاه امسال نسبت به سالهاي گذشته، استقبال اقشار مختلف و متفاوت از محصولات ساخت ايران است به گونهاي كه حتي مشترياني با ظاهر نهچندان مذهبي بابت ايراني نبودن تمامي محصولات به شدت اعتراض ميكنند! حال آنكه برخي از اقلام لوازمالتحرير هنوز هيچ نمونه داخلي ندارند.
وي ادامه داد: تأكيد شديد مشتريان بر ايراني بودن محصول در سالهاي گذشته مشاهده نميشد و اين نكته را ميتوان به عنوان وجه مميزه اصلي نمايشگاه امسال نسبت به سالهاي گذشته و تبلور ديدگاههاي رهبر انقلاب در زمينه حمايت از توليد داخلي در مطالبات مردم دانست كه نويدبخش حركت به سمت پيشرفت و آينده روشن براي توليدكنندگان داخلي است. گفتني است، ايراننوشت نمايشگاهي از محصولات مجمع توليدكنندگان نوشتافزار ايراني اسلامي است كه همه ساله در شهريور ماه با هدف عرضه نوشتافزار حامل فرهنگ ايراني اسلامي به خانوادههاي ايراني داير ميشود. ايراننوشت در سال 95 با شعار «بچههاي ايراني، قهرمانهاي ايراني» از تاريخ 2 الي 12 شهريور ماه در دسترس علاقهمندان است.