به گزارش ایسنا در این نشست که با حضور برخی از کارشناسان رسانه و خبرنگاران ورزشی برگزار شد، به نقش رسانهها در المپیک ریو پرداخته شد و تلاش شد تا به این پرسش که «آیا رسانهها و خبرنگاران اعزامی آنطور که باید نقش رسانهای خودشان را در این رویداد ورزشی ایفا کردهاند؟» پاسخ داده شود.
مباحثی همچون تاثیر رسانهها بر شکلدهی افکار عمومی، تاثیر و نقش شبکههای اجتماعی در پوشش خبری المپیک ریو 2016، تربیت خبرنگاران تخصصی ورزشی و همچنین همکای فدارسیونهای ورزشی با رسانههای از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
گزارش کامل این نشست متعاقباً ارسال میگردد.
انتهای پیام