شناسهٔ خبر: 14994172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان:

فصل یازدهم شب‌های طنز خنداخند در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان - مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: فصل یازدهم شب‌های طنز خنداخند با رویکردی جدید برگزار می‌شود و بخش‌ ویژه طنزنویسی برای مخاطبان به این برنامه اضافه شده است.

صاحب‌خبر -

پیام پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه یازدهمین فصل از شب طنز خنداخند با رویکردی جدید در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه خنداخند از ۵ سال گذشته به شکل فصلی و به منظور ترویج روحیه شادی و نشاط در جامعه از طریق طنز برگزار می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی مانند طنزخوانی، موسیقی طنز و نمایشنامه خوانی طنز است.

وی با بیان اینکه از اهداف برگزاری شب‌های خنداخند جذب استعدادهای مختلف و تشویق اقشار مختلف به این حوزه است، افزود: شب‌های خنداخند در سال‌های نخست برگزاری شامل شعرخوانی و طنزخوانی با موضوعات مشخص بود اما ولی در رویکرد جدید آیتم‌های تئاتری و موسیقی نیز به آن اضافه شده است.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان  تاکید کرد: همچنین بخش‌ ویژه «طنزنویسی برای مخاطبان» به بخش‌های مختلف این برنامه اضافه شده است که امیدواریم در کشف و تشویق علاقه‌مندان عرصه طنز موثر باشد.

وی با بیان اینکه «مهدی استاد احمد»‌ شاعر طنزپرداز کشورمان، مهمان ویژه‌ برنامه این فصل شب طنز خنداخند است، ابراز داشت: استاد احمد که از سال ۸۰ سرایش شعر را آغاز کرده است علاوه بر همکاری با رادیو جوان صفحات طنزی را نیز در نشریه «گل‌آقا»، «دختران»، «اطلاعات هفتگی» داشته است.

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: در فصل یازدهم برنامه شب طنز خنداخند، طنزپردازان مطرح اصفهانی مانند محمود سلطانی، محمد منانی، وحید میرزایی، فریبا زمانی، احمدرضا کاظمی، محمد رضایی، محمد پور رشیدی نیز به خوانش آثار خود می‌پردازند.

به گزارش مهر، شب طنز خنداخند، از ساعت ۱۸:۳۰ روز دهم شهریورماه، در مجتمع فرهنگی هنری سوره در خیابان آمادگاه، برگزار می‌شود.

نظر شما