شناسهٔ خبر: 14974872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی انجمن سینمای جوانان ایران:

دو سینمای دیجیتال در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی انجمن سینمای جوانان ایران از راه‌اندازی دو سینمای دیجیتال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ علی جعفری معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی انجمن سینمای جوانان ایران در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تنظیم تفاهمنامه‌ای به مناسبت هفته دولت در شهرکرد اظهار کرد: این دو سینما بزودی در شهرهای شهرکرد و فارسان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، سازمان امور سینمایی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر می‌شود.

وی گفت: باتوجه به اهمیت سینما در ارائه محصولات فرهنگی و افزایش سطح کیفی فیلم‌های تولید شده در سال‌های اخیر و همچنین استقبال خوب مردم از هنر هفتم، این انجمن اقدام به توسعه سینماهای دیجیتال در شهرهای مختلف ایران خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز از تبدیل شدن مجتمع فرهنگی هنری غدیر به سینما غدیر با همکاری انجمن سینمای جوانان کشور خبر داد.

جواد کارگران دهکردی در این نشست افزود: انجمن سینمای جوان جزئی از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و می‌تواند در توسعه فرهنگ سینمایی و تولید فیلم کوتاه نقش داشته باشد.

طیبه فلکیان مدیر امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران نیز گفت: اعطای نمایندگی انجمن سینمای جوانان به شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است و انجمن سینمای جوانان کشور آمادگی ایجاد دفاتر در نقاط مختلف کشور را دارد.

هم‌اکنون تنها دو سینمای بهمن شهرکرد و هفدهم شهریور بروجن در چهارمحال و بختیاری فعال است در حالی که این استان ٩٠٠هزار نفر جمعیت دارد.



انتهای پیام/

نظر شما