شناسهٔ خبر: 14971872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پروژه‌های عمرانی درچالدران کلنگ ‌زنی و افتتاح شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ،9 پروژه‌های عمرانی درچالدران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران،بعد ظهر  دیروزبا حضور  صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ،فرماندار چالدران،امام جمعه و اعضای شورای اداری چندین طرح عمرانی کلنگ زنی بو افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل هفت پروژه افتتاح بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید بهشتی با اعتبار3 میلیارد و700 میلیون ریال و بازدید از ساختمان نیمه تمام اورژانس  با اعتبار35میلیارد ریال و کلینیک تخصصی با اعتبار 15میلیارد ریال و گازرسانی در روستاهای این شهرستان، شبکه توزیع گاز در 38 کیلومتر و ایستگاه تقلیل فشار گاز است که با بهره‌برداری از این پروژه 550 انشعاب جدید در این شهرستان افزوده خواهد شد.

علاوه بر این شش مدرسه ابتدایی نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شده است که این مدارس به همت خیرین و در 350 مترمربع در روستاهای شهرستان چالدران احداث خواهد شد.

برای اجرای این 9 پروژه 70 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که بخش از این اعتبارات از سوی خیرین مدرسه‌ساز شهرستان چالدران تامین و بخش دیگری نیز از محل اعتبارات دولتی هزینه خواهد شد.

 

یادمان شهدای شهرستان چالدران نیز افتتاح شد که در این خصوص یادمان شهدا با ارتفاع 77 متر و به مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی شده بود.

 

فرماندار چالداران در آیین کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و عملکرد اجرایی توسط دولت برای مردم در بخشهای مختلف است.

کریم حسین‌زاده با بیان اینکه این هفته شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی متعددی در این شهرستان بودیم، اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه شهرستان چالدران خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما