شناسهٔ خبر: 14951225 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

220 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی و خدماتی در ملارد افتتاح شد

220 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی و خدماتی در شهرستان ملارد با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که صبح امروز مصادف با ششمین روز هفته دولت برای افتتاح چهار پروژه عمرانی به شهرستان ملارد سفر کرده بود، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این سفر 220 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی و خدماتی در شهرستان ملارد با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد.

امیری به همراه فرماندار و جمعی از مسؤولان محلی شهرستان ملارد، در ابتدا پروژه گازرسانی به روستاهای محمودآباد، حاجی‌آباد و چهار باغ به 15 کیلومتر طول و پوشش 450 خانوار و با اعتبار 34 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

*افتتاح مدرسه 21 کلاسه حضرت زینب(س)

همچنین مدرسه 21 کلاسه حضرت زینب(س) با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن تبریک هفته دولت از تلاش‌های مهندسان جوان اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران تقدیر کرد و گفت: این آموزشگاه در 21 کلاس درس با زیربنای 3 هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهر سرآسیاب شهرستان ملارد ساخته شده است.

محمد قادری‌تفرشی به مهاجرپذیری شهرستان ملارد و تراکم جمعیت در این شهرستان به ویژه شهر سرآسیاب اشاره و اظهار کرد: با ساخت این آموزشگاه 21 کلاسه برای 2 هزار و 200 دانش‌آموز فضای آموزشی استاندارد ایجاد شده است.

وی ساخت و راه‌اندازی 15 آموزشگاه با 180 کلاس درس که 6 هزار و 700 دانش‌آموز از آنها استفاده می‌کنند، برگ‌های زرین در دولت تدبیر و امید خواند و افزود: از سال 92 تاکنون فعالیت‌های شاخصی در خصوص تأسیس و راه‌اندازی آموزشگاه‌های مورد نیاز در شهرستان ملارد صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ادامه داد: برای یک نوبته شدن مدارس این شهرستان به احداث 60 مدرسه 15 کلاسه نیاز داریم.

آموزشگاه 21 کلاسه حضرت زینب (س) در شهر سرآسیاب شهرستان ملارد با زیربنای 3 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 3 هزار و 300 مترمربع از اعتبارات ملی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران ساخته شده است.

پروژه بازار روز دلنواز ملارد با 200 غرفه و 138 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده است.

* افتتاح کارگاه تولید بذر قارچ خوراکی

 همچنین کارگاه تولید بذر قارچ خوراکی با اشتغال‌زایی 30 نفر و 4 میلیارد ریال اعتبار جزء دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده‌ در شهرستان ملارد است.

همچنین با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ملارد با ظرفیت 36 هزار و 170 مترمکعب و 235 هزار نفر جمعیت نیز آغاز شد.

تصفیه‌خانه فاضلاب ملارد در زمینی به مساحت 14 هکتار در روستای حصارسالپوش احداث می‌شود.

انتهای پیام/3154/ی40/

نظر شما