شناسهٔ خبر: 14968663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تربت حیدریه صاحب مرکز کنترل ترافیک شد

تربت حیدریه- ایرنا- در آخرین روز هفته دولت، روز دوشنبه، مرکز کنترل ترافیک شهرداری تربت حیدریه مورد بهره برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهردار تربت حیدریه در آیین بهره برداری از این مرکز که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: برای ایجاد و تجهیز این مرکز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
رمضانعلی شورابی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک مجهز به 9 دوربین است که با مشارکت اتحادیه صنف طلافروشان تربت حیدریه خریداری شده، افزود: سه دوربین در چهار راه بیمارستان نهم دی، میدان باغ سلطانی و چهارراه شورا و بقیه در میدان مرکزی شهر نصب شده است.
همچنین امروز بوستان 'مهر بانو'، ویژه بانوان تربت حیدریه در محل بوستان جنگلی پیشکوه این شهر به بهره برداری رسید.
شهردار تربت حیدریه در آیین بهره برداری از این طرح نیز گفت: این بوستان در زمینی به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته شده است.
شورابی افزود: بوستان ویژه بانوان شامل پیست اسکیت، ایستگاه بدنسازی، زمین ورزشی والیبال، هندبال و فوتبال، باغ صخره ای و آبنما است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تربت حیدریه نیز گفت: بعد از مشهد، مرکز استان، تربت حیدریه دومین شهر استان است که صاحب بوستان ویژه بانوان شده و این نشان از توجه خاص مسئولان به جایگاه بانوان دارد.
اشرف جهانشیری با بیان اینکه تنها برای جانمایی بوستان بانوان 2 سال کار مطالعاتی صورت گرفته، افزود: بانوان نسبت به مردان تلاش بیشتری می کنند اما به آنان کمتر توجه می شود که انتظار می رود مسئولان به دیگر حوزه های بانوان نیز توجه ویژه داشته باشند.
همچنین امروز چند طرح عمرانی شامل ساخت و تجهیز بوستان های شهری، ساماندهی معابر و ورودی های شهر و محلات تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
به گفته شهردار تربت حیدریه برای ساماندهی ایستگاه اتوبوس، جدول گذاری و آسفالت بلوار باهنر 35 میلیارد ریال، نصب 10 ست بازی در بوستانهای شهری یک میلیارد و 800 میلیون ریال، تکمیل بوستان علم الهدی در شهرک ولی عصر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6121/5132

نظر شما