شناسهٔ خبر: 14944549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت طرح در بالاجام تربت جام به بهره برداری رسید

مشهد - ایرنا - همزمان با هفته دولت، بهره برداری ازهشت طرح عمرانی و خدماتی روز یکشنبه در بخش نصرآباد از توابع شهرستان تربت جام آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این طرح ها مجموعا با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، ورزشی، خدماتی، کشاورزی و حوزه بهداشت و درمان به اجرا درآمده است.
افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشی بخش نصرآباد با 1056 مترمربع مساحت که ساخت آن با 2 میلیارد ریال اعتبار از آذر 94 آغاز شده بود، ایجاد ایستگاه آتش نشانی روستای خیرآباد با حومه 15 هزار نفری آن با هزینه بری چهار میلیارد ریالی از جمله این طرح ها است.
طرح آبیاری قطره ای هزار هکتار کشتزار روستای مومن آباد با سه میلیارد و 350میلیون ریال، واحدهای دندانپزشکی و آزمایشگاه مرکز بهداشتی رباط سمنگان جمعا با 6.5 میلیارد ریال، طرح هادی روستای بردو با اعتبار 4.8 میلیارد ریال ودهیاری روستای اندای با 350 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاحی این منطقه بود.
همچنین با هزینه کرد 500 میلیون ریالی آقای 'گلابگیر' خیر تهرانی، یک واحد سیار دندانپزشکی نیز برای اعزام به مناطق محروم و ارائه خدمات توسط دندانپزشکان خیر سلامت به بهره برداری رسید.
تربت جام با جمعیت 300 هزار نفری در 167 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7519/5132

نظر شما