شناسهٔ خبر: 14965057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی انجام شد

افتتاح مرکز تحقیقات بتن و آسفالت در دماوند

مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد دماوند با حضور رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین روز هفته دولت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، دقایقی پیش در ادامه سفر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به شهرستان دماوند، طی مراسمی مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افتتاح شد.

در این مراسم، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، فرماندار شهرستان دماوند و شمار دیگری از مسؤولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با مساحت 100 مترمربع بوده و این قسمت تنها مرکز همکار با سازمان استاندارد کشور در شرق استان تهران است.

به گزارش فارس، در آخرین از بزرگداشت هفته دولت، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در صدر هیأتی به شهرستان دماوند سفر کرده است و پس از ورود به این شهرستان با آیت‌الله جوادی‌آملی در محله احمدآباد دماوند دیدار کرد.

بر این اساس، امروز با حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، ورزشی، اداری، مرکز رشد، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت و پروژه‌های دانش‌بنیان و درآمدزای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ساختمان‌های اداری، مجمو‌عه‌ ورزشی، مرکز رشد واحدهای فناور، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت، گلخانه، ساختمان آموزشی و مرکز تحقیقات کشاورزی و مراتع سربندان و همچنین سخنرانی در جمع مسؤولان از برنامه‌های امروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به شهرستان دماوند است.

انتهای پیام/67015/ب20

نظر شما