شناسهٔ خبر: 14950777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار دماوند خبر داد

سفر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به دماوند/ 15 هزار مترمربع فضای آموزشی افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند از سفر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت‌ نظام به این شهرستان برای افتتاح 15 هزار مترمربع فضای آموزشی و اداری در آخرین روز هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر محمودی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به برنامه‌های آخرین روز بزرگداشت هفته دولت در شهرستان دماوند اظهار کرد: در آخرین روز از این هفته، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرستان دماوند حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور در شهرستان دماوند، 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، ورزشی، اداری، مرکز رشد، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت و پروژه‌های دانش‌بنیان و درآمدزای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را افتتاح خواهد کرد.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی فردا دوشنبه، هشتم شهریورماه سال جاری در ابتدا با آیت‌الله جوادی‌آملی، از مراجع عظام تقلید که در شهرستان دماوند سکونت دارند، دیدار می‌کنند.

محمودی‌فرد ادامه داد: سپس آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند پروژه‌های این دانشگاه را افتتاح و مراسمی به همین منظور شرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فردا بعد از ظهر نیز، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مرکز تحقیقات کشاورزی و مراتع سربندان که متعلق به واحد علوم و تحقیقات تهران با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند است را افتتاح می‌کند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در برنامه‌های فردا، مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی از جمله میرزاده رئیس این دانشگاه و همچنین مسؤولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

محمودی‌فرد با اشاره به حضور مسؤولان کشوری از جمله وزیر اطلاعات در شهرستان دماوند افزود: حضور مسؤولان کشوری و نظام در این شهرستان قوت قلبی برای مردم است.

وی اضافه کرد: همچنین مسؤولان کشوری از نزدیک با مسائل و مشکلات شهرستان دماوند آشنا می‌شوند تا ما بتوانیم این مسائل را از طریق هیأت دولت پیگیری کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان گفت: با توجه به اینکه اعتبارات و پروژه‌های دماوند در هفته دولت امسال دو برابر شده بود، پروژه‌هایی در سطح قرار داشت که شاهد حضور مسؤولان کشوری در این شهرستان برای افتتاح پروژه‌ها بودیم.

محمودی‌فرد با اشاره به پروژه‌ جاده کمربندی سرهار تصریح کرد: اعتبارات پروژه جاده کمربندی سرهار در حال تأمین و تکمیل است و پس از آن، عملیات اجرایی آن با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/67015/ذ30

نظر شما