شناسهٔ خبر: 14964546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

گلخانه و ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد دماوند بهره‌برداری شد

گلخانه و ساختمان آموزشی شماره 4 دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، دقایقی پیش در جریان سفر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به شهرستان دماوند، طی مراسمی گلخانه و ساختمان آموزشی شماره 4 دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم علاوه بر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، فرماندار شهرستان دماوند و شمار دیگری از مسؤولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در مساحت یک‌هزار و 600 مترمربع و از پروژه‌های درآمدزای این واحد دانشگاهی در شهرستان دماوند به شمار می‌رود.

همچنین ساختمان آموزشی شماره 4 دانشگاه آزاد اسلامی دماوند با مساحت 3 هزار مترمربع دارای 20 کلاس و 10 دفتر اداری بوده و در سال گذشته به جهت محدودیت فضای آموزشی مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش فارس، در آخرین روز از بزرگداشت هفته دولت، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در صدر هیأتی به شهرستان دماوند سفر کرده است و پس از ورود به این شهرستان با آیت‌الله جوادی‌آملی در محله احمدآباد دماوند دیدار کرد.

در این بین، امروز با حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، ورزشی، اداری، مرکز رشد، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت و پروژه‌های دانش‌بنیان و درآمدزای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ساختمان‌های اداری، مجمو‌عه‌ ورزشی، مرکز رشد واحدهای فناور، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت، گلخانه، ساختمان آموزشی و مرکز تحقیقات کشاورزی و مراتع سربندان و همچنین سخنرانی در جمع مسؤولان از برنامه‌های امروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به شهرستان دماوند است.

انتهای پیام/67015/ب20

نظر شما