شناسهٔ خبر: 14962842 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار لرستان:

شهیدان رجائی و باهنر پایه گذاران مدیریت جهادی در کشور بودند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شهیدان رجائی و باهنر مدیریتی خداباور داشتند بود و این دو شهید بزرگوار پایه گذار مدیریت جهادی در کشور بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ،هوشنگ بازوند روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است.
وی اضافه کرد: برای تحقق مدیریت جهادی و بهره وری باید دانشگاه ها بتوانند نقش خود را به خوبی در اقتصاد کشور ایفا کنند.
بازوند با تاکید بر توجه دولت به استان لرستان اظهار کرد: دولت سومین سفر استانی خود را به این استان انجام داد و این سفر فرصتی شد تا مطالبات استان به گوش دولتمردان برسد.
استاندار لرستان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی و اتصادی لرستان در تهران گفت: همزمان با این مراسم پنج وزیر و 6 معاون وزیر از دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی لرستان بازدید کردند.
بازوند از دولت به دلیل انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد و افزود : مشارکت همگانی و تبدیل شدن اقتصاد مقاومتی به یک گفتمان پیش شرط های تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
استاندار لرستان با بیان اینکه اصل 44 قانون اساسی می تواند اقتصاد را متحول کند گفت : برای تحقق این قانون نیازمند حضور مردم در عرصه های اقتصادی هستیم.
وی بیان کرد : در سفر رئیس قوه قضائیه به لرستان وزیر دادگستری بسیاری از پرونده های مشکل دار استان را شخصا پیگری کردند که از این بابت قدردان ایشان هستیم.
وزیر دادگستری برای افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی ، تولیدی و مسکن مهر از روز یکشنبه به لرستان سفر کرده است.
7266/6060

نظر شما