شناسهٔ خبر: 14958480 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزیدگان نخستین جشنواره حقوق بشر آمریکایی معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: برگزیدگان نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی عصر دیروز با حضور جمعی از هنرمندان در حوزه هنری تقدیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی عصر دیروز با حضور علیرضا قزوه، محسن مومنی شریف ، رییس حوزه هنری، نادر طالب زاده و جمعی از هنرمندان در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

 

در این مراسم از برگزیدگان با اهدای لوح، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

 

در بخش عکس چیدمان، اثری برگزیده نشد اما از علی اکبری، فاطمه عرفانیان و محمدجواد بهادری فر و نفیسه بندری تقدیر به عمل آمد. در بخش اینفوگرافیک، محسن راستی پور رتبه سوم را کسب کرد. مجتبی غریب نواز و حسین رستمی مشترکا رتبه دوم را گرفتند و علیرضا خدامرادی به رتبه اول دست یافت.

 

در بخش کاریکاتور، حمید صوفی رتبه سوم و اکبر تراب پور رتبه دوم را کسب کرد و رتبه اول از آن مازیار بیژنی شد. آرش فروغی نیز جایزه ویژه چهره را گرفت. حجت الاسلام محمدعلی محمدی در بخش موش گرافیک رتبه سوم را کسب کرد و رتبه دوم و اول به ترتیب از آن محمدرضا قلی پور و خلیل پور شد. در بخش پوستر هم رتبه سوم، دوم و اول به ترتیب از آن براتی، یونس رجبی و امیر بایرامی شد.

 

گفتنی است، مسعود شجاعی طباطبایی، محمدرضا نیرومند، مرتضی گودرزی دیباج، کوروش پارسانژاد و سیداحسان باقری اعضای هیئت داوران نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی را تشکیل داده بودند.

نظر شما