شناسهٔ خبر: 14952676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عصر امروز صورت گرفت

افتتاح 70 طرح خدماتی، کشاورزی شهری و روستایی در شاهین‌دژ

عصر امروز 70 طرح خدماتی، کشاورزی عمران شهری و روستایی در شاهین‌دژ با هزینه اعتباری به مبلغ 400 میلیارد ریال افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز 70 طرح خدماتی، کشاورزی عمران شهری و روستایی در شاهین‌دژ با هزینه اعتباری به مبلغ 400 میلیارد ریال افتتاح شد.

اهم طرح‌های افتتاح شده مربوط به افتتاح گازرسانی به هفت روستای شاهین‌دژ، بهره‌برداری از پمژاز محمودآباد، آبرسانی به دو روستای خلوت و قره قانلو، افتتاح مسکن مهر و افتتاح پل خرمده بود.

علاوه بر افتتاح این طرح‌ها 32 طرح خدماتی و آموزشی با اعتبار بیش از 180 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی ساخت سه مدرسه روستایی، آغاز عملیات گازرسانی به 27 روستا، افتتاح روکش آسفالت جاده شاهین‌دژ به بوکان، کلنگ‌زنی کمپ گردشگری پارک جنگلی و کلنگ‌زنی توسعه بلوار آذین‌پور محمودآباد از جمله مهم‌ترین طرح‌های است که در طول امروز توسط استاندار آذربایجان غربی، فرماندار شاهین‌دژ، امام جمعه شاهین‌دژ کلنگ‌زنی شد.

از جمله مهم‌ترین طرح‌های که توسط استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد، ایستگاه پمپاژ ثانویه محمودآباد بود که این پروژه 712 هکتاری آبیاری تحت فشار پروژه شبکه آبیاری تحت فشار تجمیعی اراضی محمودآباد شاهین دژ نیز به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه با اعتبارات مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان احداث شده است.

در ادامه افتتاح این طرح‌ها استاندار آذربایجان غربی به همراه فرماندار شاهین‌دژ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، امام جمعه شاهین‌دژ  و جمعی از ان استانی با خانواده شهید صیفی در روستای محمودآباد دیدار کردند.

گفتنی است شهید علیرضا صیفی از شهدای جهاد کشاورزی بوده که در سال 60 در سن 20 سالگی در شهرستان بوکان به دست عوامل تروریستی دموکرات به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/61003/ن20/

برچسب‌ها:

نظر شما