شناسهٔ خبر: 14952107 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فراخوان نخستين دوره نشان و جايزه ايثار و رسانه منتشر شد

دبيرخانه «نشان و جايزه ايثار و رسانه»، طي فراخواني از همه اهالي رسانه براي شركت در اين رويداد فرهنگي دعوت كرد.

صاحب‌خبر -
بنابر اعلام دبيرخانه نشان و جايزه ايثار و رسانه، اين برنامه براي ترويج فرهنگ ارزشي ايثار و فداكاري در سطح جامعه از يك سو و تقدير از فعالان اين حوزه از ديگر سو برنامه‌ريزي و اجرا مي‌شود.
در اين فراخوان آمده است: نشان و جايزه ايثار و رسانه، جايزه‌اي است به منظور تقدير از شايستگان رسانه‌اي فعال در امر ترويج فرهنگ ايثار در ابعاد دفاع مقدس و ايثار اجتماعي در سطح ملي كه به‌صورت سالانه برگزار مي‌شود.
هدف اين جايزه، تمركز بخشي جهت پرداختن بيشتر به مفاهيم و مصاديق ايثار، شهادت و فداكاري و احيا و اشاعه اين فرهنگ شريف در سطحي گسترده و انتقال آن به نسل‌هاي بعدي عنوان شده است.
بنابراين گزارش، اين جايزه در دو محور جهاد و شهادت (تاريخ اسلام، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، مدافعان حرم) و ايثار اجتماعي (تمامي فعاليت‌هاي خيرخواهانه و فداكارانه در سطح جامعه) برگزار مي‌شود.
تمامي قالب‌هاي متني و تصويري شامل گفت‌وگو، گزارش، مقاله، تحليل، يادداشت، شعر، داستان، طرح، عكس، كاريكاتور و اينفوگرافيك در چارچوب اين جايزه قرار مي‌گيرد.
علاقه‌مندان حداكثر تا تاريخ 5 دي ماه 95 مي‌توانند آثار خود را كه از تاريخ 15/1/1394 الي 30/9/1395 در يكي از رسانه‌هاي كشور (روزنامه‌ها، نشريات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري داراي مجوز) منتشر شده باشد، مطابق شرايط اعلام شده در فراخوان به دبيرخانه ارسال كنند.

نظر شما