شناسهٔ خبر: 14947327 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

54 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله های قاچاق کالا در مرداد ماه جاری به ارزش 54 میلیارد و 117 میلیون و 500 هزار ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: این میزان کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 87 درصد رشد دارد.
این مقام مسئول انتظامی استان مرکزی گفت: در این رابطه 101 قاچاقچی دستگیر، 32 خودروی سبک و سنگین توقیف و 100 پرونده قضائی تشکیل شده است.
سرهنگ سپهوند با یادآوری اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت افراد سودجو در این رابطه موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.
سرهنگ سپهوند گفت: قاچاق کالا به عنوان پدیده ای شوم در راستای آسیب رساندن به پیکره اقتصاد جامعه است که مبارزه با آن از مهمترین اولویت های پلیس به شمار می رود.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از260میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

*کشف چک پول های تقلبی در شازند
فرمانده انتظامی شازند گفت: 17 فقره چک پول تقلبی به ارزش 16 میلیون و 500 هزار ریال در عملیات پلیس شهرستان شازند از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.
سرهنگ بیژن جنتی افزود: روز گذشته در تحقیقات ماموران انتظامی شازند یک دستگاه خودروی حامل چک پول تقلبی در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی شد.
وی اضافه کرد: تیمی از ماموران انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع در محور مذکور حاضر شدند و در عملیاتی غافلگیرانه خودروی مورد نظر متوقف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف 17 فقره چک پول تقلبی گفت: راننده خودرو در این رابطه دستگیر شد.
سرهنگ جنتی بیان کرد: متهم که اهل یکی از استان های همجوار است پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
6991/6013

نظر شما