شناسهٔ خبر: 14931848 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آرمان امروز | لینک خبر

کوتـــاه

صاحب‌خبر -

کشف ۴۰ فقره سرقت

رئيس پليس آگاهي استان فارس از كشف ۴۰ فقره سرقت از يك سارق در سطح شهر شيراز خبر داد. سرهنگ سيروس حيدري در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس،‌گفت: ماموران انتظامي شهرستان شيراز مستقر در پاسگاه پل فسا،‌يك سارق را كه اقدام به سرقت از يك كارگاه تيرچه بلوك كرده بود دستگير و متهم را براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل كردند.وي ادامه داد: در تحقيقات به عمل آمده از اين متهم،‌وي به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصي در اطراف شيراز، محله هاي ده پياله و شيخ علي چوپان شيراز اقرار كرد.رئيس پليس آگاهي استان فارس با بيان اينكه صحنه هاي سرقت بازسازي و ۳۰ نفر از شکات شناسايي شده اند،‌گفت: سارق دستگير شده با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

 

دستگيري سارق حرفه‌اي

فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت، از دستگيري سارق حرفه اي و كشف ۵۳ فقره انواع سرقت خبر داد. سرهنگ يارا... عبدي چراغ گفت: در پي ارجاع نيابت قضائي يكي از استان هاي جنوبي كشور به پليس آگاهي اين شهرستان، مبني بر سرقت منزل، مغازه و قطعات داخل خودرو توسط سارقي در كوهدشت، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.وي افزود: ماموران با كار اطلاعاتي سارق را در كوهدشت شناسايي و در عملياتي وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.عبدي چراغ گفت: سارق در بازجويي صورت گرفته به ۵۳ فقره انواع سرقت شامل: منزل، مغازه و قطعات داخل خودرو در استان جنوبي كشور اعتراف کرد و همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

 

كشف ۱۳۰ كيلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامي استان گلستان از كشف ۱۳۰ كيلوگرم انواع مواد مخدر طي ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.سرهنگ علي‌اكبرجاويدان در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي طرح عملياتي مبارزه با عوامل توزيع مواد مخدر طي ۴۸ ساعت گذشته چهار نفر از عوامل توزيع مواد مخدر را شناسايي و دستگير كردند و يك دستگاه خودرو نيز توقيف شد. اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: با تلاش ماموران در اين مدت حدود ۱۳۰ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش كشف شد.فرمانده انتظامي گلستان مبارزه با عناصر توزيع مواد مخدر را يكي از مهم‌ترين اولويت‌هاي پليس در سال جاري دانست و اظهار داشت: مطالبه به‌حق و اساسي مردم از پليس نيز مبارزه با عناصر توزيع مواد مخدر است. سرهنگ جاويدان در پايان با تاكيد بر عزم ملي در راستاي مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان كرد: قاچاقچيان مواد مخدر از نگاه تيزبين پليس در جاي جاي استان در امان نخواهند بود.

 

كلاهبردار ميلياردي به دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان صومعه سرا از دستگيري يک كلاهبردار۱۰ ميلياردي خبر داد. سرهنگ اردشير آقاجاني در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي در پي اخذ چندين فقره حكم جلب صادره از مراجع قضائي مبني بر دستگيري كلاهبردار ۵۵ ساله، رسيدگي به اين موضوع را در دستوركار خود قرار داده و محل اختفای متهم را با تحقيقات نامحسوس شناسايي كردند. فرمانده انتظامي شهرستان صومعه سرا با بيان اينكه ماموران انتظامي با اخذ نيابت قضائي متهم را در عملياتي غافلگيرانه در ورامين استان تهران دستگير كردند، افزود: متهم كه اهل و ساكن صومعه سرا است، با چرب زباني با فروش مال غير(آپارتمان و زمين) در مجموع تاكنون ۱۰ ميليارد ريال از مردم كلاهبرداري كرده است.سرهنگ آقاجاني در پايان با بيان اينكه پرونده متهم هم اكنون در حال رسيدگي است از مردم خواست، معاملات و قراردادهاي خود را در دفاتر و محل هاي رسمي انجام دهند.

نظر شما