شناسهٔ خبر: 14943408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به مناسبت سالروز شکست حصرآبادان برگزار می‌شود:

جشنواره شعر دفاع مقدس شمال خوزستان در دزفول +پوستر

شاعران شمال خوزستان می توانند اشعار خود را در موضوعات: شهدا، جانبازان، «ایثار و فداکاری»، مدافعین حرم و «صبر و استقامت» در دو سبک نو و کلاسیک در این جشنواره ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز؛ جشنواره شعر دفاع مقدس با موضوع گرامیداشت حماسه شکست حصر آبادان در دزفول برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان دزفول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دزفول امروز گفت: این جشنواره در دو بخش شعر نو و کلاسیک با شرکت شاعرانی از شمال خوزستان توسط کانون بسیج هنرمندان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان اجرا می گردد.

محمد عطاری دزفولی ادامه داد: هر شاعری می تواند اشعار خود را در موضوعات: شهدا، جانبازان، «ایثار و فداکاری»، مدافعین حرم و «صبر و استقامت» در دو سبک نو و کلاسیک ارائه کند.

وی در خصوص زمانبندی برنامه بیان داشت: آخرین مهلت تحویل آثار۲۰شهریور و اختتامیه ۵مهر همزمان با سالروز شکست حصر آبادان می باشد.

عطاری از شعرای شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک و همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد کلیه شهرهای استان خوزستان دعوت کرد تا در این جشنواره شرکت کنند.

وی رایانامه: Honarmandan.Basij@yahoo.com و شماره تماس: ۴۲۲۵۱۳۱۴ را برای ارسال آثار معرفی نموده و افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانون بسیج هنرمندان واقع در اداره ارشاد اسلامی دزفول به نشانی: تقاطع خیابان های کشاورز و شهیدبهشتی مراجعه نمایند.

photo_2016-08-25_10-38-43

نظر شما