شناسهٔ خبر: 14942220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار، در مورد فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی

رئيس پليس فتا استان کرمان درباره فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی خصوصا شبكه های اجتماعی هشدار داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبیز اسماعیلی گفت: افرادی که با داروهای تقلبی تجارت می‌کنند، کلاهبرداران کوچکی نیستند چرا که در حال حاضر خرید و فروش داروهای تقلبی تبدیل به یک تجارت جهانی و برنامه‌ریزی شده است .

وی افزود: قیمت دارو‌ها در فضای مجازی بسیار ارزان‌تر است اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی هستند و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان نباید به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی و شبكه های اجتماعی توجه کنند ،زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر این وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و دارویی غیر مجاز و خطرناک می‌کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شک و شبهه‌ای در مورد اینكه سرعت جرایم و کلاهبرداران چندین برابر سرعت کسب دانش و آگاهی کاربران اینترنتی در ایران است وجود ندارد.

رئیس پلیس فتا در پایان گفت:اگرچه جای خرسندی است که بخش اعظمی از این کلاهبرداری‌ها توسط پلیس کشف و شناسایی می‌شود، اما اگر تدابیر پیشگیرانه گسترده را به کار نگیریم، مجرمان اینترنتی می‌توانند آسیب‌های زیادی به همشهریان وارد كنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما