شناسهٔ خبر: 14941594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی 103 غرفه در نمایشگاه ملی صنایع دستی در زنجان/ حضور 180 هنرمند کشور در زنجان

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در مجموع 103 غرفه ویژه نمایشگاه صنایع دستی در یازدهمین جشنواره آش ایرانی زنجان راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر غرفه‌بندی و راه‌اندازی غرفه‌های مورد نظر برای نمایشگاه ملی صنایع دستی در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی در زنجان در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع غرفه‌بندی‌ها در محل جشنواره سراسری آش ایرانی تکمیل نشده است، تصریح کرد: با اتمام غرفه‌بندی‌ها گروه‌های مختلف در غرفه مشخص شده مستقر می‌شوند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه غرفه‌بندی‌ها بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا ساعت 16 روز هشتم شهریورماه به پایان می‌رسد، یادآور شد: در مجموع راه‌اندازی 103 غرفه در بخش نمایشگاه صنایع دستی جشنواره سراسری آش ایرانی استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 180 نفر هنرمند و صنعتگر صنایع دستی از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه ملی صنایع دستی یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: 24 باب غرفه در این نمایشگاه به شهرستان زنجان اختصاص دارد.

علیمحمدی با بیان اینکه 11 باب غرفه نیز برای حضور هنرمندان سایر شهرستان‌های استان در نمایشگاه صنایع دستی جشنواره سراسری آش ایرانی زنجان اختصاص یافته است، افزود: در مجموع 35 غرفه ویژه ارائه محصولات صنایع دستی استان زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/73006/ک20/

نظر شما