شناسهٔ خبر: 14939544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همایش روز بسیج کارمندان در گرگان برگزار شد

گرگان – همایش روز بسیج کارمندان با حضور جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همایش روز بسیج کارمندان، صبح یکشنبه، با حضور جانشین فرمانده و مسئول بسیج کارمندان سپاه نینوا استان گلستان و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان گلستان در اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان برگزار شد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: هفته دولت مزین به الگو و اسوه های اخلاق یعنی شهیدان رجایی و باهنر است که در بستر انقلاب اسلامی شکل خاصی از حکومت را برگرفته از حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار داشتند.

عبدالمجید قره خانی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و جاه طلبی را به خوبی در خودشان زیرپا گذاشتند. به دلیل مدیریت خوب و درست شهیدان رجایی و باهنر هنوز شیرینی مدیریت آنها پس از گذشت چندین سال از شهادت آنها برای مردم وجود دارد.

او با بیان اینکه بسیج کارمندان با استفاده از منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته است، افزود: شرط رسیدن به دولت اسلامی تشکیل یک دولت به نام دولت اسلامی به معنای واقعی است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای نشر ارزش های انقلاب اسلامی و دولت است و همه مسئولین باید از این فرصت به درستی استفاده کنند.

در پایان مراسم از تعدادی کارمندان بسیجی فعال ادارات کل استان گلستان تقدیر شد.

نظر شما