شناسهٔ خبر: 14938155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر کونته از عملکرد ادن هازارد بعد از سومین پیروزی پیاپی چلسی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چلسی بعد از پیروزی برابر برنلی، ضمن تقدیر از عملکرد هازارد گفت که وی هنوز جا برای پیشرفت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال چلسی شنبه شب با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم برنلی به برتری رسید. به این ترتیب چلسی هر سه مسابقه خود را در لیگ برتر انگلیس با موفقیت پشت سر گذاشت و به سه پیروزی متوالی دست یافت.
هازارد عملکرد استثنایی داشت و در دقیقه 9 بازی اولین گل چلسی را به ثمر رساند. ویلیان در دقیقه 40 و ویکتور موزس در دقیقه 90 دو گل دیگر چلسی را وارد دروازه برنلی کردند.
آنتونیو کونته سرمربی چلسی بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت: من از عملکرد هازارد و همچنین پدرو خرسندم. آنها بازیکنان بسیار با استعدادی هستند.
وی افزود: ادن بازیکن فوق العاده ای است. او با یک نگاه عالی بازی می کند.
کونته با اشاره به اراده وی برای کار کردن و پیشرفت و ایجاد آمادگی گفت: می توانم بگویم که عملکرد وی می تواند بهتر شود. من از میزان تعهد و کار او راضی هستم.
هم اکنون آبی ها با سه پیروزی متوالی صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس هستند.
کونته افزود: برای من مهم بود که آغاز خوبی داشته باشم.
وی افزود: معمولا وقتی سرمربی جدید وارد می شود و شیوه و افکار جدیدی را ارائه می کند، می توان از افکار خوب بهره مند شد، اما مهم کسب نتایج خوب است.
دویچه سرمربی تیم فوتبال برنلی نیز گفت: وقتی سوت بازی زده می شود، آماده می شوید بهترین عملکرد خود را ارائه کنید. ولی این طور نشد. ما عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتیم.
ورزشی**1210

نظر شما