شناسهٔ خبر: 14930253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال انگلیس/ تاتنهام و لیورپول مساوی شدند

تهران - ایرنا - تیم فوتبال تاتنهام انگلیس در نخستین دیدار هفته سوم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه برابر تیم لیورپول قرار گرفت و بازی باخته مقابل این تیم را با تساوی عوض کرد.

صاحب‌خبر -

در این دیدار که در ورزشگاه «وایت هارت لین» لندن برگزار شد، «جیمزمیلنر» در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی برای تیم لیورپول گلزنی کرد و «دنی روز» در دقیقه 72 دروازه مهمان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
تیم لیورپول با کسب این تساوی چهار امتیازی شد و همچنان در رده های میانی جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند. تاتنهام نیز با این تساوی پنج امتیازی شد و به طور موقت در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
شاگردان «یورگن کلوپ» در تیم لیورپول فصل جدید رقابت های جزیره را با یک پیروزی دلچسب و شیرین برابر تیم مطرح آرسنال آغاز کردند و پس از آن، در دیدارهای بعدی کم فروغ ظاهر شدند و در هفته دوم مغلوب تیم نه چندان مطرح «برنلی» شدند. لیورپول امروز نیز مقابل تیم لندنی تاتنهام با تساوی یک بریک متوقف شد.
در حال حاضر تیم های منچستر سیتی، منچستر یونایتد، هال سیتی و چلسی با شش امتیاز از دو دیدار در صدر جدول رده بندی لیگ برتر جزیره قرار دارند.
در مهمترین دیدارهای روز شنبه و در هفته سوم رقابت های لیگ جزیره تیم های چلسی با برنلی، لستر سیتی با سوانسی و منچستر یونایتد با هال سیتی دیدار می کنند.
ورزشی.**9144**1545

نظر شما