شناسهٔ خبر: 14937905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته دولت زمانی برای گفت وگو با مردم است

اهواز ـ ایرنا ـ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان معتقد است: هفته دولت مناسبتی برای پیوند بیشتر مردم و مسوولان، و یک رویارویی و گفت وگو با مردم است.

صاحب‌خبر -

خسرو نشان شب شنبه در حاشیه جشنواره شب های میراث فرهنگی که به مناسبت هفته دولت در نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه سازمان ها و دستگاه ها سعی می کنند فعالیت های خود را در هفته دولت در برابر دیدگان مردم عرضه کنند.
وی ادامه داد: وقتی مسئولان کارشان را به نمایشگاه عرضه می کنند عکس العمل مردم می تواند گواه این باشد که چه مقدار از آنچه که در طول سال گذشته انجام داده اند رضایت بخش بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت بیان کرد: از این فرصت اجتماع و گفت وگو سعی می کنیم در جهت معرفی گوشه هایی از میراث ارزشمند جامعه و استان مان استفاده کنیم.
وی درباره برنامه های این اداره کل در نمایشگاه هفته دولت گفت: برنامه هایی که در این چند روز اجرا می شود در قالب نمایشگاه و جشن های شبانه است تا بتواند گوشه ای از ظرفیت های خوزستان را نشان بدهد.
نشان افزود: بخشی از این نمایشگاه به معرفی میراث فرهنگی و چگونگی احیای آن، بخش دیگر به جاذبه های گردشگری و فعالیت های صورت گرفته در این زمینه، و بخشی نیز به ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری می پردازد.
او با اشاره به برگزاری غرفه های صنایع دستی در این نمایشگاه توضیح داد: بخش وسیعی از برنامه ها به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و ارایه هنرهای نهفته و گوشه های مختلف این سرزمین در آن اختصاص دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به برگزاری جشن ها و اجرای موسیقی های سنتی که در نمایشگاه برگزار می شود گفت: این جشن ها نیز فرصتی است تا مردم حضور پیدا کنند و امیدوارم شب های بیاد ماندنی را سپری کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این جشن ها بیان کرد: بخشی از میراث فرهنگی ما در آیین ها، فرهنگ و هنرمان نهفته است.
وی افزود:در برنامه فرهنگی شنبه شب در این نمایشگاه، حمید رضا آذرنگ از هنرمندان خوزستانی و مطرح کشور برنامه اجرا کرد که با هنر خود، دین خود را به این سرزمین و آنچه در دوران دفاع مقدس گذشته ادا کرد.
7164/ 6037

نظر شما