شناسهٔ خبر: 14911106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد هفته دولت در استان خوزستان خبر داد:

حضور ۴۵ دستگاه اجرایی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

اهواز ـ دبیر ستاد هفته دولت در استان خوزستان از حضور ۴۵ دستگاه اجرایی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت به دلیل وسعت کم فضای نمایشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

هومن خورشید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه هفته دولت در خوزستان ثمره تلاش مسئولان بسیار و برنامه ریزی های چند ماهه است.

وی افزود: این نمایشگاه نتیجه مجموعه زحمات نیروهای دولتی و غیردولتی است تا شاهد گوشه ای از عملکرد دولت باشیم. ۴۵ دستگاه اجرایی در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر ستاد هفته دولت در استان خوزستان ادامه داد: با وجود اینکه دستگاه های بسیاری مشتاق بودند تا نمایشگاه حضور فعال داشته باشند اما به دلیل وسع کم فضای نمایشگاه اهواز (دو هزار و ۳۰۰ مترمربع) تعداد ۴۵ دستگاه حضور پیدا کردند.

خورشید گفت: امیدوارم با پشتکار استاندار این فضای نمایشگاه بهبود پیدا کند. امید است فرصت های خوبی برای بیان عملکرد دولت در این نمایشگاه فراهم شود.

وی اضافه کرد: مجموعه همایش های مختلفی را در هفته دولت برگزار می کنیم که مهمانان ملی و استانی در این همایش ها حضور دارند. وزیر نفت نیز در آخرین روز این همایش ها به خوزستان سفر می کند.

خورشید در پایان عنوان کرد: جشن شب های فرهنگی نیز در حاشیه نمایشگاه و با حضور هنرمندان استانی و ملی و همچنین اقوام خوزستانی برگزار می شود.

نظر شما