شناسهٔ خبر: 14932939 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری جشنواره هنری روستائیان لرستان

گروه هنر: اولین جشنواره هنری روستائیان لرستان در موضوع فعالیت‌های روستائیان در کشاورزی، دامداری و شغل‌های مرتبط، برگزاری مراسم عزاداری و جشن ائمه و دیگر مناسبت‌های ملی، مذهبی و ...، طبیعت روستا، نحوه زندگی روستائیان و هر واقعه طنز و اجتماعی که در روستا رخ داده باشد در رشته‌های نماهنگ، عکس، دلنوشته، بخش ویژه و نقاشی برگزار می‏‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اولین جشنواره هنری روستائیان استان لرستان در موضوعات فعالیت‌های روستائیان در کشاورزی، دامداری و شغل‌های مرتبط به روستائیان، برگزاری مراسم عزاداری و جشن ائمه و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی و ...، طبیعت روستا، نحوه زندگی روستائیان و هر واقعه طنز و اجتماعی که در روستا رخ داده باشد.
بخش‌های این جشنواره شامل نماهنگ، عکس، دلنوشته، بخش ویژه، نقاشی در دو رده سنی کمتر از 9 سال و 9 تا 14 سال اجرا می‌شود و بخش‌های ویژه مربوط به ائمه‌ای است که قبور مطهر آنان در قبرستان بقیع می‌باشد. ارسال آثار از طریق ایمیل و تلگرام قابل قبول می‌باشد. مهلت ارسال آثار نیز تا 22 شهریورماه جاری اعلام شده است.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره هنری می‎توانند آثار خود را تا موعود تعیین شده به دبیرخانه جشنواره واقع در لرستان ،خرم‌آباد، بخش مرکزی، روستای دربند فقیران کمالوند، مسجد امام حسین(ع) ارسال کنند.
این جشنواره با همکاری حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) پایگاه مقاومت ابوذر غفاری سپاه ناحیه خرم‌آباد، اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و مؤسسه منتظران موعود منطقه کمالوند و کانون فرهنگی، هنری اهل قلم روستای دربند فقیران کمالوند، وابسته به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان برگزار می‌شود.

نظر شما