شناسهٔ خبر: 14930873 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با هفته دولت

6 پروژه برق رسانی در بیجار مورد بهره برداری قرار گرفت

سنندج- ایرنا- در پنجمین روز از هفته دولت 6 پروژه برق رسانی د شهرستان بیجار مورد بهره برداری قرارگرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر امور برق شهرستان بیجار روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این 6 بروژه برق رسانی در این شهرستان گفت: افزایش تعداد فیدرهای خروجی پست حسن آباد یاسوکند از یک فیدر به چهار فیدر یکی از طرح های این شهرستان بود که این پست تاکنون دارای یک خروجی بود و با این افزایش امکان پوشش شبکه ای شهر حسن آباد یاسوکند و روستاهای بخش کرانی از آن مقدور ساخت.
محسن ابراهیمی افزود: ا افتتاح یک فیدر در مسیر روستای قجور و یک فیدر در شهرک صنعتی حسن آباد یاسوکند نیز انجام شد و با بهره برداری از این دو طرح، میزان خاموشی در شهر حسن آباد را رفع خواهد کرد.
وی اضافه کرد: افتتاح خط 680 متر فشار متوسط روستای صلوات آباد با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال، اصلاح خط فشار متوسط روستای بیانلو با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال و اصلاح سه هزار و 600 متر خط فشار ضعیف روستای بیانلو با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
مدیر امور برق شهرستان بیجار با اشاره به اجرای طرح کابل خود نگهدار در سطح شهر بیجار افزود: اعتبار لازم برای تکمیل روشنایی منطقه تازه آباد مصوب شده است و تا پایان نیمه اول امسال عملیات آن اجرایی خواهد شد.
از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته بزرگداشت دولت نامگذاری شده و در طول این هفته 352 طرح و پروژه با اعتبار 251 میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح می شود.
شهرستان بیجار در 145کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/3020/

نظر شما