شناسهٔ خبر: 14921066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جهاد کشاورزی بیجار:

طرح‌های کشاورزی در بیجار به بهره‌برداری رسید

R7848/P1384

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بیجار گفت: در پنجمین روز از هفته دولت طرح‌های کشاورزی در بیجار به بهره‌برداری رسید و برای این طرح‌ها ۲۰۸ میلیون تومان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، محمد عباسی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های کشاورزی و برق‌رسانی که با حضور مسئولان شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته دولت چندین طرح‌کشاورزی و برق‌رسانی در بیجار به بهره برداری رسید و برای این طرح‌ها 208 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: طرح پرواربندی 15 رأسی گوساله در شهر حسن‌آباد بیجار از جمله طرح‌های کشاورزی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بیجار تصریح کرد: طرح پرواربندی با اعتباری بالغ بر 208 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که از این میزان 50 میلیون تومان از آن آورده شخصی بوده است.

وی گفت: این طرح  پرواربندی برای 3 نفر اشتغال‌زایی و سالیانه 17 تن گوشت قرمز تولید می‌کند.

عباسی افزود: حفر و تجهیز 2 حلقه چاه برای آبیاری 80 هکتار باغات روستای چالاب از دیگر طرح‌های کشاورزی بود که امروز به افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در بیجار

ضمنا از دیگر پروژه های امروز 7 پروژه برق‌رسانی در حسن آباد یاسوکند بود که با حضور مسئولان به صورت نمادین به بهره‌برداری رسید.

 با هدف کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه‌های فیدر خروجی از یک به چهار در پست برق حسن‌آباد افزایش یافت.

احداث 900 متر خط فشار قوی، احداث 110 متر خط نفوذ خاورآباد، احداث 800 متر فیدر جاده زنجان-روستای سیدان، نوسازی خط فشار متوسط و پست هوایی روستای حصار سفید و نوبهار، نصب یک دستگاه ریکلوزر برای جلوگیری از قطعی فیدر دیواندره، اصلاح 700 متر آنتن فیدر تکاب از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح به صورت همزمان امروز بود.

 اصلاح خط فشار متوسط و اصلاح 3 هزار و 600 متر خط فشار ضعیف روستای بیانلو، احداث 680 متر خط فشار متوسط روستای صلوات‌آباد با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی در بیجار بود که امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما