شناسهٔ خبر: 14927974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عصر امروز انجام شد

افتتاح 5 طرح عمرانی شهری و روستایی در نطنز

عصر امروز و با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان 5 طرح عمرانی شهری و روستایی در نطنز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، عصر امروز و با حضور محمدعلی طرفه؛ معاون عمرانی استاندار، مرتضی صفاری نطنزی؛ نماینده شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی، یوسف حسنی؛ فرماندار شهرستان نطنز و جمعی مسئولان شهرستان نطنز 5 طرح مرکز معاینه فنی خودرو شهرداری نطنز، پارک نشاط در شهرک ولیعصر(عج) و بلوار پارک سرچشمه سرابان، ساختمان دهیاری طامه و راه روستایی روستای میلاجرد به بهره‌برداری رسید.

اولین طرح افتتاحی امروز عصر در نطنز پارک سرچشمه سرابان بود که به گفته سید محسن تجویدی؛ شهردار نطنز این پارک با چند پروژه احداث بلوار پارک به طول هزار و 200 متر، آسیاب نمادین ورودی، راه‌اندازی شهربازی پارک با مشارکت بخش خصوصی، 24 چشمه سرویس بهداشتی و 40 چشمه آبخوری با اعتباری بالغ‌ بر ده میلیارد ریال، افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار پس از حضور در روستای طامه و افتتاح ساختمان دهیاری این روستا مجدد به شهر نطنز برگشته و پارک نشاط نطنز را که با مساحت 3 هزار و 750 مترمربع و نصب وسایل ورزشی، مجموعه اسباب‌بازی‌های پلی‌اتیلن، کف‌پوش ایمنی کودکان، نیمکت و سطل زباله، تکمیل فضای سبز و با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز ساخته‌ شده را افتتاح کرد.

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو شهرداری نطنز با مشارکت بخش خصوصی با هدف رفاه حال شهروندان، افزایش ایمنی تردد، حفظ محیط‌زیست، کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از عیوب فنی خودروها و کاهش آلودگی هوا راه‌اندازی و با هزینه‌ای بالغ‌بر 6 میلیارد ریال ساخته‌شده بود چهارمین پروژه افتتاحی شهر نطنز بود.

افتتاح آسفالت و بهسازی معابر روستای میلاجرد آخرین پروژه افتتاحی امروز شهرستان بود که مجموعاً از 60 پروژه دولتی در شهرستان 9 پروژه به‌صورت نمادین افتتاح شد.

انتهای پیام/63025/ن20/

برچسب‌ها:

نظر شما