شناسهٔ خبر: 14921906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صبح امروز صورت گرفت

بهره‎برداری از 14 پروژه برق‌رسانی در بروجرد

صبح امروز 14 پروژه برق‌رسانی در شهرستان بروجرد به بهره‎برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، صبح امروز و با حضور جمعی از مسؤولان طرح برق‌رسانی به روستای سبزآباد این شهرستان به صورت نمادین و به نمایندگی از 14 پروژه برق‌رسانی به بهره‎برداری رسید.

مدیر امور برق بروجرد در حاشیه بهره‎برداری از پروژه برق‌رسانی به روستای سبزآباد این شهرستان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس گفت: برق‌رسانی به این روستا با صرف اعتبار 62 میلیون تومان انجام شده است.

محمد علی خسروی خاطرنشان کرد: قرار است 11 خانوار در روستای جدیدالاحداث سبزآباد بروجرد اسکان یابند.

وی ادامه داد: دو پروژه روشنایی معابر شامل تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار دسترسی به شهرک غرب و تبدیل شبکه کابل مسی به کابل خود نگهدار به طول 50 کیلومتر از جمله 14 پروژه افتتاح شده امور برق بروجرد در هفته دولت است.

مدیر امور برق بروجرد ادامه داد: نصب قریب به 400 چراغ در 20 روستا و بهینه‎سازی خط 20 کیلو ولت مسیر جاده خرم آباد از جمله دیگر پروژه‎های افتتاح‌شده شرکت برق این شهرستان در هفته دولت است.

خسروی تاکید کرد: در مجموع یک‌هزار و 830 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان لرستان به منظور اجرای 14 پروژه افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان بروجرد هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی سرفصل‎های کاری امور برق بروجرد تا پایان سال جاری اشاره و تاکید کرد: کمتر از 10 کیلومتر باقی مانده از شبکه برق فشار ضعیف این شهرستان تا پایان شهریور ماه امسال به کابل خود نگهدار تبدیل می‎شود.

مدیر امور برق بروجرد تصریح کرد: به این ترتیب تا پایان شهریور ماه شبکه برق‌رسانی این شهرستان پس از شهرستان‎های خرم آباد و الشتر به عنوان سومین شهرستان استان لرستان به کابل خودنگهدار تبدیل می‎شود.

خسروی خاطرنشان کرد: نصب قریب به 1500 دستگاه کنتور هوشمند دیجیتال برای مشترکان کشاورزی و صنعتی با مصارف سنگین به منظور قرائت از راه دور تا پایان سال جاری در دستور کار شرکت برق بروجرد قرار دارد.

وی برق‌رسانی به روستای آقبلاغ که تبدیل آن به یک کمپ گردشگری در دستور کار مسئولان مربوطه قرار دارد را یکی دیگر برنامه‎های شرکت برق بروجرد در سال جاری برشمرد و افزود: ساماندهی روشنایی معابر گلزار شهدای منطقه گوشه و برق رسانی به مناطق مختلف توسعه شهرک‎های اطراف شهر دیگر برنامه‎های این شرکت تا پایان سال جاری است.

انتهای پیام/85012/ب30

نظر شما