شناسهٔ خبر: 14915545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

14 طرح برق رسانی در بروجرد به بهره برداری رسید

بروجرد - ایرنا - 14 طرح برق رسانی روز شنبه به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مدیر شرکت توزیع برق بروجرد در آیین بهره برداری از طرح برق رسانی روستای سبز آباد گفت: برای تکمیل این طرح های برق رسانی در مجموع 18 میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه شده است.
محمدعلی خسروی اظهار کرد: امروز طرح برق رسانی روستای سبزآباد به نمایندگی از 14 طرح به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: روستای سبز آباد سال ها خالی از سکنه بود اما با توجه به مهاجرت معکوس و بازگشت 11 خانوار کار برق رسانی به این روستا انجام شد.
مدیر شرکت توزیع برق بروجرد افزود: برای برق رسانی به روستای سبزآباد، 200 متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه پست هوایی با 620 میلیون ریال اعتبار کار گذاشته شد.
وی تعداد مشترکین برق صنعتی و خانگی بروجرد را بیش از 141 هزار مشترک عنوان کرد.
خسروی یکی دیگر از طرح های مهم برق رسانی بروجرد را بهره برداری از 30 کیلومتر خطوط کابل خود نگهدار اعلام کرد و گفت: طرح بعثت از اواخر سال 1390 در سطح یک هزار کیلومتر از خطوط کابلی بروجرد آغاز شده است.
وی افزود: هر سال حدود 250 کیلومتر از این طرح انجام شده است و تا اواخر شهریورماه 26 کیلومتر باقیمانده نیز به پایان می رسد.
مدیر شرکت توزیع برق بروجرد نصب چراغ روشنایی به طول700 متر در بلوار مخابرات و شهرک غرب را از دیگر طرح های این شرکت دانست و گفت: احداث خطوط هوایی، پست هوایی، روشنایی معابر شهری و روستایی از دیگر طرح های برق رسانی شهرستانب روجرد می باشند.
وی افزود: بهره برداری از فاز یک روشنایی معابر جاده کمربندی بروجرد به طول چهار کیلومتر و ادامه طرح بعثت از دیگر طرح های شرکت توزیع برق بروجرد می باشند.
خسروی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم در جریان خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید قرار گیرند.
6052/7190/3022

نظر شما