شناسهٔ خبر: 14920662 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سرعت عمل پلیس، سارق حرفه‌ای خودرو را ناکام گذاشت

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از ناکامی سارق حرفه‌ای خودرو و دستگیری وی تنها چند ساعت پس از سرقت، توسط ماموران کلانتری 16 محققی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، سرهنگ "فرهنگ نوروزی"، گفت: در پی یک فقره سرقت خودرو در منطقه ای از تبریز، بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان احتمالی، در دستور کار ویژه ماموران کلانتری 16 محققی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران این کلانتری حین گشت زنی متوجه تطابق مشخصات خودروی سرقتی با یک خودروی پارک شده در یکی از محلات شدند که فردی در حال باز کردن قطعات آن می‌باشد.   
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با سرعت عمل و هوشیاری موفق شدند بلافاصله متهم را دستگیر کنند؛ اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، اما در بازجویی های تخصصی و با مشاهده شواهد و مدارک، به سرقت این خودرو جهت خارج کردن قطعات داخلی آن اعتراف کرد.
سرهنگ نوروزی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی و بررسی تخصصی تحویل پلیس آگاهی استان شد، اظهار داشت: سارق، خودروهایی که اکثرا فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند را در محل های کم تردد شناسایی و اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو و محتویات آن ها می کرد.
فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان ضمن تاکید بر نقش بسیار موثر همکاری و مشارکت مردمی در پیشگیری و کشف جرایم به ویژه سرقت، از آنان خواست تا از طریق سامانه 110 همواره یار و یاور پلیس در اجرای ماموریت ها باشند.
 

نظر شما