شناسهٔ خبر: 14917579 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کسب رتبه دوم مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشجویان مراکز فنی و حرفه‌ای توسط لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگی دانشکده فنی و حرفه‌ای لرستان از کسب رتبه دوم رشته اذان مرحله نهایی مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری دانشجویان مراکز فنی و حرفه‌ای توسط دانشجوی لرستانی خبر داد.

صاحب‌خبر -
صحبت‌الله رستمی، رئیس اداره فرهنگی دانشکده فنی و حرفه‌ای لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از شرکت هفت نفر از دانشجویان مراکز فنی و حرفه‌ای استان لرستان در مرحله نهایی مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری دانشجویان مراکز فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: از استان لرستان امیررضا جمشیدی در رشته اذان موفق به کسب رتبه دوم این دوره از مسابقات شد.
وی افزود: مرحله نهایی مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری دانشجویان مراکز فنی و حرفه‌ای اواخر هفته گذشته به میزبانی آذربایجان غربی در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی شهر ارومیه برگزار شد.
رستمی با اشاره به این‌که از استان لرستان چهار نفر در بخش دختران و سه نفر نیز در بخش پسران شرکت داشتند، اضافه کرد: در بخش دانشجویان پسر محمد شیردادی در رشته اذان از دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد، امیررضا جمشیدی در رشته اذان از دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد و احمد بیرانوند در رشته قرائت ترتیل از دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران بروجرد در این مرحله از مسابقات کشوری شرکت داشتند.
رئیس اداره فرهنگی دانشکده فنی و حرفه‌ای لرستان ادامه داد: همچنین در بخش دانشجویان دختر نیز مرضیه رباطی در رشته شعر از دانشکده فنی دختران خرم‌آباد، سارا مسعودی‌راد در رشته عکاسی از دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خرم‌آباد، شادی تختی در رشته نقاشی از دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بروجرد و حدیث کاوسی در رشته حدیث از دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بروجرد در این مسابقات کشوری شرکت داشتند.
یادآور می‏شود، مرحله استانی مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری دانشجویان مراکز فنی و حرفه‌ای استان لرستان طی اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد که هفت نفر از برگزیدگان این مسابقات در مرحله کشوری حضور یافتند.

نظر شما