شناسهٔ خبر: 14907921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بیمه های کشور قرار می گیرد

دامغان - نماینده مردم دامغان با بیان اینکه ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بیمه های کشور قرار می گیرد، گفت: از این میزان اعتبار هشت هزار میلیارد تومان به بیمه سلامت تعلق خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه جمعه در آیین تقدیر و تجلیل از پزشکان و داروسازان  نمونه دامغان در سال ۹۵ به میزبانی تالار همایش های دانشگاه این شهر، اظهار داشت: این میزان اعتبار باهدف کمک به تقویت اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور خواهد بود که با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: نگاه مجلس دهم به حوزه سلامت کشور یک نگاه مثبت بوده و تمام تلاش ها در کمک به رفع کمبودها و تامین اعتبارات و خروج از مشکلات در حوزه سلامت و همراهی با دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

روز پزشک فرصتی برای تقدیر از سپید پوشان

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند، افزود: پزشکان امنیت روحی بیماران را تامین می کنند و فرشتگانی هستند که نقش مهم و اساسی در نجات بیماران دارند.

حسن بیکی خاطر نشان کرد: پزشکان بسیار متهدی داریم که وظیفه اصلی خود را حفظ سلامتی هم نوعان خود می دانند و وجودشان برای داشتن جامعه پویا و سالم می تپد و آن را یک امری حیاتی می دانند .

وی افزود: روز پزشک فرصتی است تا بتوانیم از خدمات و زحمات پزشکان و این سپید جامگان که با علم و دانش و در اوج فروتنی، بیماری را از جان انسان ها دور می کنند تقدیر و تجلیل کنیم.

ایران در پزشکی مقتدرانه پیش می رود

عضو خانه ملت با اشاره به فرارسیدن هفته دولت حمایت از دولت را وظیفه آحاد ملت دانست و تصریح کرد: اینامر باعث می شود تا دولت بتواند به خوبی طرح ها و برنامه های خود را اجرا کند.

حسن بیکی با بیان اینکه امروز به برکت خون پاک شهدا، ۱۵۰هزار دانشمند در بخش های نانو، هسته ای و پزشکی داریم که باید بگوییم با داشتن چنین انسان های نخبه توانستیم به موفقیت ها و دستاورد های بسیار خوبی در سطح ملی و بین المللی نائل شویم، ابراز داشت:  همه کشورهای منطقه به قدرتمند بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و بیان می کنند ایران اسلامی امروز یک کشور قدرتمند است و قدرتمند باقی خواهد ماند.

وی افزود: با وجود قدرت بسیار بالای جمهوری اسلامی ایران است که کشورهای منطقه در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران زانو می زنند و به ما و کشورمان احترام می گذارد.  

آمریکا بدعهدی خود را ثابت کرده است

نماینده مردم دامغان با اشاره به اینکه آمریکا در برجام بد عهدی خود را ثابت کرده است، گفت: آمریکا و متحدان او باید بدانند ایران برای همیشه سرافراز است و آمریکا باید دست از بد عهدی خود در بحث برجام بردارد لذا تا زمانی که این کار خود را ادامه دهد، نظام و ملت ایران نسبت به رفتارها  آمریکا بی اعتماد خواهد بود.  

حسن بیکی یاد آورشد: تا زمانی که آمریکا خوی استکباری داشته باشد شعار ملت ایران که «مرگ بر آمریکا» خواهد ماند و این شعار تاریخی از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر اندیشمند و فرزانه انقلاب تمام تلاش های در این است که بتوانیم مشکل کمبود آب را در کشور برطرف کنیم و به رشد و توسعه کشور که تامین آب یکی از ملزومات بوده کمک کنیم.

در این آیین که  رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان و سلامت  دامغان حضور داشتند از پزشکان نمونه و پیشکسوت شهرستان تقدیر به عمل آمد.

نظر شما