شناسهٔ خبر: 14921790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان دامغان :

20هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بیمه های کشور قرار می گیرد

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصویب مجلس در سال جاری 20هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بیمه های کشور قرار می گیرد گفت : از این میزان اعتبار 8 هزار میلیارد تومان در اختیار سازمان بیمه سلامت ایرانیان و مابقی در اختیار دیگر سازمان های بیمه گر خواهد بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ ابوالفضل حسن بیگی در آیین تقدیر و تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه شهرستان دامغان در سال 95 به میزبانی تالار همایش های دانشگاه دامغان اظهار داشت: این میزان اعتبار باهدف کمک به تقویت اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور خواهد بود که با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد : نگاه مجلس دهم به حوزه سلامت کشور یک نگاه مثبت بوده و تمام تلاش ها در کمک به رفع کمبودها و تامین اعتبارات و خروج از مشکلات در حوزه سلامت و همراهی با دولت و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند افزود : پزشکان امنیت روحی بیماران را تامین می کنند و فرشتگان نجات هستند که نقش مهم و اساسی در نجات بیماران دارند.

وی خاطر نشان کرد : ما پزشکان بسیار متهدی داریم که وظیفه اصلی خود را حفظ سلامتی هم نوعان خود می دانند و وجودشان برای داشتن جامعه پویا و سالم می تپد و آن را یک امری حیاتی می دانند.

حسن بیگی اضافه کرد : روز پزشک فرصتی بوده که بتوانیم از خدمات و زحمات پزشکان و این سپید جامگان که با علم و دانش و در اوج و فروتنی بیماری را از جان انسان ها دور می کنند تقدیر و تجلیل کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت دولت افزود : هفته دولت ، دفاع از نظام و تمامیت مملکت و حیثیت ملی کشور است.

وی اضافه کرد : همه ما وظیفه داریم از دولت حمایت کنیم تا بتواند طرح ها و برنامه های خود را به خوبی اجرا کند و هفته دولت نیز فرصتی را فراهم می کند تا دولت بتواند خدمات و تلاش های خود را به مردم ارائه کند.

حسن بیگی یاد آورشد : امروز به برکت خون پاک شهدا و رهبری های امام راحل 150هزار دانشمند در بخش های نانو ، هستهای و پزشکی داریم که باید بگوییم با داشتن چنین انسان های نخبه توانستیم به موفقیت ها و دستاورد های بسیار خوبی در سطح ملی و بین المللی نائل آئیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند در منطقه است اظهار داشت : همه کشورهای منطقه به قدرتمند بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و بیان می کنند ایران اسلامی امروز یک کشور قدرتمند است و قدرتمند باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد : با وجود قدرت بسیار بالای جمهوری اسلامی ایران است که کشورهای منطقه در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران زانو می زنند و به ما و کشورمان احترام می گذارند.

حسن بیگی با اشاره به عهدی آمریکا در بحث برجام افزود : آمریکا و متحدان او باید بدانند ایران برای همیشه ایران است و ایران خواهد ماند و آمریکا باید دست از بد عهدی خود در بحث برجام بر دارد و تا زمانی که این کار خود را ادامه دهد ، نظام و ملت ایران نسبت به رفتارها و کردار آمریکا بی اعتماد خواهد بود.

وی یاد آورشد : تا زمانی که آمریکا خوی استکباری داشته باشد شعار ملت ایران که شعار مرگ بر آمریکا است تدوام پیدا خواهد کرد و این شعار تاریخی از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : شعار مرگ بر آمریکا جوانان ما زنده خواهد کرد و با این شعار بوده که ملت ایران ترس و واهمه ای از آمریکا و همراهان او ندارند و با تلاش و جدیت تمام اهداف و کارهایشان را ادامه می دهند و به دشمنان خود باج نمی دهند و ترس و اهمه ای ندارند.

وی خاطر نشان کرد : ما افتخار می کنیم که یک ایرانی هستیم و ایرانی خواهیم ماند و با این دیدگاه خود توانستیم به اهداف خود در تمامی زمینه ها دست پیدا کنیم.

وی گفت : با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر اندیشمند و فرزانه انقلاب تمام تلاش های در این است که بتوانیم مشکل کمبود آب را در کشور برطرف کنیم و به رشد و توسعه کشور که تامین آب یکی از ملزومات بوده کمک کنیم.

در این آیین که رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان و سلامت شهرستان دامغان حضور داشتند از پزشکان نمونه ، نخبه و پیشکسوت شهرستان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 


انتهای پیام /

نظر شما