شناسهٔ خبر: 14901457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پوستر/ روز بزرگداشت محمد بن زکریای رازی

پایگاه خبری تحلیلی میامی جوان برای بزرگداشت محمد بن زکریای رازی و روز داروساز پوسترهایی را طراحی ومنتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، پنجم شهریور، روز بزرگداشت زکریای رازی است. به پاس زحمات و کشفیات این حکیم و شیمیدان بزرگ ایرانی در عرصه داروسازی، روز بزرگداشت وی، روز داروسازی نام نهاده شده است.

این روز فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پر تلاش و توانمند داروسازان کشور در تکمیل چرخه تأمین سلامت در کشور است.

جامعه داروسازان کشور عزیزمان به خود می‌بالد که روزی که به نام ایشان رقم‌ زده ‌شده، سالروز تولد فردی است که با تلاشی خستگی‌ناپذیر در راه گشودن افق‌های جدید و فراهم‌آوردن دستاوردهای مفید برای بشریت، از جان خود نیز مایه گذاشت تا به این گونه نمادی از سخت کوشی و فداکاری طبیبان و دانشمندان این مرز و بوم باشد.

داروسازان گرانقدر ایران اسلامی، امروز نیز همگام با سایر اعضای جامعه پزشکی و پیشاپیش دانشمندان دیگر عرصه‌های علمی، حضوری فعال و موفق در میدان‌های مختلف افتخارآفرینی و خدمتگزاری به مردم شریف کشور دارند و پیوندی تحسین برانگیز میان طب، صنعت و جامعه برقرار ساخته‌اند تا با تکیه بر توانمندی‌ها و تجارب و دانش ارزشمند خود، نقشی مؤثر در تسکین آلام دردمندان ایفا کنند.

لذا پایگاه خبری تحلیلی میامی جوان،به مناسبت بزرگداشت این روز پوسترهایی را طراحی ومنتشر کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما