شناسهٔ خبر: 14851507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمتی برای امید/

هشت روستای ملایر از نعمت گاز بهره مند شدند

ملایر- ایرنا- همزمان با نخستین روز از هفته دولت، با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، گازرسانی به هشت روستای ملایر افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستا نیز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا معاون مهندسی و اجرایی شرکت گاز استان همدان روز سه شنبه در آیین افتتاح گازرسانی به روستای ورچق از توابع بخش مرکزی ملایر گفت: به طور همزمان هشت روستای ملایر با 561 خانوار و 472 انشعاب از نعمت گاز بهره مند شدند که بیش از 25 میلیارد ریال اعتباری برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده است.
مسعود شکوهی اظهار کرد: علاوه بر این عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای ملایر نیز به طور همزمان آغاز شد که 164 خانوار با 276 انشعاب را پوشش می دهد و 24 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: از مجموع 208 روستای ملایر، تاکنون 176 روستا از نعمت گاز بهره مند شدند و عملیات گازرسانی به 9 روستای دیگر نیز در دست اقدام است.
شکوهی با بیان اینکه 99.2 درصد از جمعیت این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان کرد: ملایر از شهرستان های پیشتاز استان در بهره مندی جمعیت آن از نعمت گاز است.
وی گفت: در هفته دولت امسال گازرسانی به 29 روستای استان همدان با دو هزارو 20 خانوار و اعتبار 157 میلیارد ریال بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: عملیات گازرسانی به 10 روستای استان همدان نیز در هفته دولت آغاز می شود که 227 خانوار را زیر پوشش قرار داده و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا شکوهی اضافه کرد: در مجموع در هفته دولت امسال 185 میلیارد ریال طرح گازرسانی در بخش روستایی افتتاح خواهند شد.
شهرستان ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است که تاکنون 176 روستای آن از نعمت گاز بهره مند شده اند.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993

نظر شما