شناسهٔ خبر: 1477295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون

فرنگی‌کاران امشب راهی کره‌جنوبی می‌شوند

تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون پنج شنبه شب راهی کره جنوبی می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرنگی کاران صبح امروز آخرین تمرین خود را که اختصاص به مرور فن سبک داشت، در محل خانه کشتی و زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

همچنین با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی افشین بیابانگرد دارنده مدال برنز رقابت های جهانی ازبکستان در وزن 71 کیلوگرم به دلیل انصراف امید نوروزی از حضور در بازی های آسیایی راهی اینچئون می شود.

بیابانگرد برای رسیدن به وزن قانونی این مسابقات نیاز به کم کردن کیلوهای زیادی دارد که این امر را از دیروز آغاز کرده و امیدوار است بتواند در این رقابت ها همچون مسابقات جهانی ازبکستان عملکرد مناسبی داشته باشد.

تیم ایران در این رقابتها در وزن 59 کیلوگرم به دلیل اعلام شورای المپیک آسیا در مورد برگزاری رقابتها در هفت وزن نماینده ای ندارد و افشین بیابانگرد، سعید عبدولی، پیام بویری، حبیب اله اخلاقی، مجتبی کریم فر، مهدی علیاری و بشیرباباجان زاده ملی پوشان ایران در بازی های آسیایی هستند.

به این ترتیب سه طلایی کشتی ایران در المپیک لندن، سوریان، نوروزی و رضایی که مدال رقابت های جهانی 2014 را نیز در کارنامه دارند، در اینچئون حضور ندارند.

حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی، احد پازاج سرمربی، ناصر نوربخش و مهدی محمدی، مربیان و حسن رنگرز سرپرست تیم اعزامی به این رقابت ها هستند.

رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2014 اینچئون روزهای 8 و 9 مهرماه در سالن دو وون برگزار می شود.

نظر شما