شناسهٔ خبر: 14564833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

آخرين تصميم برانکو

رضائيان جايي در پرسپوليس ندارد

صاحب‌خبر -

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد اين باشگاه تصميم گرفت که رامين رضاييان را جذب نکند.

برانکو ايوانکوويچ درباره حضورش در جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: قبل از هر چيز بايد از آقاي طاهري و هيات مديره تشکر کنم که من را به اين جلسه دعوت کردند.

وقتي مطالب فني و مسائل مربوط به تيم مطرح مي‌شود درباره آنها صحبت مي‌کنيم. درباره رامين رضاييان صحبت کرديم، من هم نظر خودم را اعلام کردم.

وي افزود: هيات مديره از من خواست در مورد مسائل تيم صحبت کنم و از من سوال کردند که آيا در مورد کادر بازيکنانم راضي هستم يا خير؟

من هم چيزي که واقعيت است را اعلام کردم و گفتم که بازيکنان و کادر خيلي خوبي در اختيار داريم و آنها دوست دارند کار کنند و يک آينده بسيار زيبا پيش‌رو داريم.

در همين جلسه نظر قطعي در مورد رامين رضاييان ارائه شد و تصميم گرفتيم او را جذب نکنيم، زيرا تعداد بازيکنان بزرگسالمان به اندازه کافي است و ليست ما بسته شده است بنابراين تا نيم فصل جايي براي هيچ بازيکني نداريم و با توجه به اين که امروز دروازه‌بان جديد ما هم رسيد، مشکل دروازه‌بان هم امروز حل شد. دروازه‌بان ما در تيم دبريسين مجارستان بازي مي‌کرده و فکر مي‌کنم که دروازه‌باني خواهد بود که رقابت سالم و سازنده با بيرانوند خواهد داشت. او گلر خوبي است و هر لحظه نياز داشتيم مي‌تواند در درون دروازه بايستد و تجربه کافي دارد. کيفيت ايشان تضميني بر کيفيت تيم است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه، اضافه‌ کرد: در نقل‌ و انتقالات هميشه سوالات حاشيه‌اي مطرح مي‌شود. مهم‌ترين مساله اين است که باشگاه کاملا شفاف در نقل‌ و انتقالات عمل مي‌کند و مشخص است که چه کسي چه کاري را انجام مي‌دهد. اين تضميني براي کار محترمانه است.

چيزي که مهم است اين که همه ما در جهت منافع باشگاه پرسپوليس حرکت مي‌کنيم و محترمانه‌ترين نفرات را در اختيار داريم. صحبت‌هاي حاشيه‌اي هميشه مطرح خواهد بود. حتي در مورد اين دروازه‌بان کروات هم مطرح مي‌شود.

نظر شما