شناسهٔ خبر: 14558423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

برانکو کوتاه نیامد؛

بازگشت رضاییان به پرسپولیس منتفی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد به همه بازیکنانش در تیم احتیاج دارد و تا زمستان احتیاج به بازیکن جدیدی نخواهد داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین»، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در جلسه امروز هیئت مدیره رسماً اعلام کرد به همه بازیکنانش در تیم احتیاج دارد و تا زمستان احتیاج به بازیکن جدیدی نخواهد داشت. با این اتفاق، بازگشت رضاییان به جمع سرخپوشان در این فصل منتفی است.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با شرکت در جلسه هیأت مدیره افزود: قبل از هر چیز باید از آقای طاهری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که مرا برای حضور در این جلسه دعوت کردند. مخصوصا وقتی که قرار بر صحبت درباره مسائل فنی تیم بود.

وی افزود: در مورد رامین رضائیان هم صحبت کردیم. من نظر خودم را اعلام کردم. هیأت مدیره از من درباره کادر بازیکنان سوال کردند و اینکه  آیا از نفرات موجود راضی هستم؟ من در پاسخ به این سوال، واقعیت را اعلام کردم. اینکه در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم که حداکثر انگیزه را دارند. می‌خواهند کار کنند و نتیجه بگیرند و یک آینده زیبایی پیش رو خواهیم داشت و در همین جلسه نتیجه قطعی درباره رامین رضائیان اعلام شد و تصمیم بر این شد که ایشان به تیم اضافه نشود.

برانکو تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بازیکنان بالای 23 سال پر است، بنابر این تا نیم فصل یعنی زمستان جا برای هیچ بازیکنی نداریم. همچنین با توجه به اینکه دروازه‌بان جدید ما رسید، این مشکل هم به طور کامل برطرف شد.

او «رادوشوویچ» نام دارد. در دبرسین مجارستان بازی می‌کرد و با 27 سال سن در بهترین سن فوتبال قرار دارد. فکر می‌کنم دروازه‌بانی است که رقابت سالم و سازنده‌ای با بیرانوند خواهد داشت و دروازه‌بانی که هر لحظه نیاز باشد آمادگی این را دارد که درون دروازه بایستد. تجربه کافی دارد و طبیعی است که کیفیت ایشان تضمینی برای کیفیت کل تیم است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا خودش را آماده پاسخگویی برابر شائبه‌هایی که بعضی درباره این بازیکن ایجاد خواهند کرد تا برای پرسپولیس حاشیه ایجاد شود، کرده است یا نه، اظهار داشت: این سوال‌ها همیشه وجود دارد. به ویژه در زمان نقل و انتقالات مطرح می‌شود. مهمترین مساله این است که اینجا همه چیز شفاف است و مشخص است که هر کسی چه کار می‌کند و این تضمینی برای کار و فکر محترمانه است. مهم این است که همه ما در راستای منافع پرسپولیس کار می‌کنیم و این صحبت‌ها همیشه خواهد بود. برای دروازه‌بان هم فقط روی این گزینه نظر نبود، بلکه هفت، هشت گزینه داشتیم. بعضی را نتوانستیم جذب کنیم و به نظر من در حال حاضر یکی از بهترین راه حل‌های ممکن بود.

نظر شما