شناسهٔ خبر: 14463868 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

محقر در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

دانشجویان متاهل دانشگاه بجنورد خوابگاه ندارند/ افتتاح خوابگاهی با ظرفیت ۲۰۴ نفر

رئیس دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه متاسفانه این دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد، گفت: خوابگاهی با ظرفیت ۲۰۴ نفر مهرماه امسال توسط یکی از خیرین به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

محقر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص وضعیت خوابگاه ها در دانشگاه بجنورد گفت: متاسفانه برای دانشجویان متاهل خوابگاه نداریم.

 

وی افزود: دانشگاه بجنورد دو دستگاه خوابگاه با ظرفیت اسکان ۵۵۰ نفر در حال بهره برداری دارد، یک خوابگاه برای دانشجویان دختر و یک خوابگاه برای دانشجویان پسر که به لحاظ امنیتی ایمن و تمام استانداردهای لازم را رعایت کرده ایم.

 

رئیس دانشگاه بجنورد تصریح کرد: در این دانشگاه کمیته ای برای مراقبت و حفظ استانداردهای خوابگاه ها وجود دارد که در حال رصد است و اگر نواقصی در خوابگاه ها وجود داشته باشد، بلافاصله گزارش می دهد تا دانشگاه نسبت به مرتفع کردن مشکل اقدام کند. 

 

محقر ادامه داد: خوشبختانه در خوابگاه های داخل پردیس نگرانی وجود ندارد و یک خوابگاه نیز با ظرفیت ۲۰۴ نفر مهرماه امسال توسط یکی از خیرین به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات صندوق رفاه دانشگاه به دانشجویان متاهل ودیعه مسکن تعلق می گیرد، گفت: با توجه به اینکه وزارت علوم و سازمان مدیریت اعتباری برای ساخت خوابگاه در اختیار ما قرار نمی دهد، باید منتظر باشیم که خیری به یاری بیاید و بسیار مایل هستیم این اتفاق بیفتد.

نظر شما