شناسهٔ خبر: 14460817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی تیم ذوب آهن اصفهان: برای کسب نخستین سه امتیاز فصل به مصاف فولاد می رویم

اهواز- ایرنا- مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما با توجه به این که در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز را اندوخته است برای کسب نخستین سه امتیاز فصل به مصاف فولاد می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جلال امیدیان عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: برای رویارویی برابر تیم فولاد خوزستان از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و باتوجه به انگیزه بازیکنان خود می توانیم از این بازی با دست پر به خانه بازگردیم.
وی با بیان این که در دو بازی گذشته نتوانستیم امتیازات کافی را کسب کنیم،بیان کرد: در این دو بازی به دلیل نبود قاسم حدادی فر تاحدودی نتوانستیم اهداف خود را در زمین محقق کنیم اما با بازیکن جایگزین می توانیم این ضعف را پوشش دهیم و در این بازی بازیکنان مصمم شده اند تا امتیازات از دست رفته را جبران کنند.
مربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در زمان حاضر شرایط روحی و روانی بازیکنان بسیار مطلوب بوده و جو باشگاه ذوب آهن نیز آرام است و تمامی مجموعه باشگاه در جهت ارتقاء تیم تلاش می کنند.
امیدیان تصریح کرد: در بازی با فولاد خوزستان نیز این بازیکن باتجربه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما با تدابیری که کادرفنی اندیشیده است می توانیم با کیفیت تر از دو بازی گذشته کار کنیم.
وی بیان کرد: تاکنون تنها دو بازی در لیگ برتر انجام شده و تیم ما چیزی را از دست نداده و می تواند در ادامه رقابت ها این امتیازات از دست رفته را جبران کند.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم ذوب آهن اصفهان در در هفته نخست مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران برابر سیاه جامگان نتیجه را واگذار کرده و در هفته دوم نیز برابر تیم سایپا در فولاد شهر با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
شبک ** 7152/6064 **1917

نظر شما