شناسهٔ خبر: 67291744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیر سپاهان به سنگ خورد؛ علی جاسم، شاگرد فابرگاس در کومو شد

تهران- ایرنا- در حالی که باشگاه سپاهان تلاش می‌کرد علی جاسم را به خدمت بگیرد، ستاره جوان عراقی راهی سری آ و باشگاه کومو شد تا زیر نظر سسک فابرگاس فعالیت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در سال‌های اخیر بازیکنان عراقی مورد توجه تیم‌های لیگ برتری بوده‌ و همیشه استعدادهای فوتبال این کشور برای کسب درآمد راهی ایران شده‌اند. در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم علی جاسم، مهمترین استعداد فوتبال عراق مورد توجه سپاهان قرار گرفت اما او که در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشت، ترجیح داد فوتبال خود را در لیگ عراق ادامه بدهد.

حالا خبر رسیده که علی جاسم به جای سپاهان راهی سری آ ایتالیا شده و پیراهن کومو را برتن خواهد کرد. کومو فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سری ب حضور داشت و با کسب ۷۳ امتیاز از ۳۸ بازی، بعد از پارما در رتبه دوم ایستاد و راهی سری آ شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که سسک فابرگاس (ستاره اسپانیایی و سابق آرسنال، بارسلونا و چلسی) همه کاره کادرفنی کومو بود و این تیم را بعد از ۲۱ سال به سری آ رساند. نکته جالب در مورد کومو اینکه تیری آنری جزء سهامداران این باشگاه است و البته دنیس وایز (کاپیتان سابق چلسی) هم مدیرعاملی باشگاه را بر عهده دارد.

سپاهان بعد از انتقال علی جاسم ۲۰ ساله به کومو حالا باید دنبال بازیکن جدیدی باشد. مهاجمی که بتواند احتمالاً جای خالی شهریار مغانلو را پر کند. علی جاسم که بعد از علی عدنان (مدافع چپ سابق مس‌رفسنجان و اودینزه) دومین عراقی تاریخ سری آ است، می‌کوشد تا بازیکن مهمی برای کومو و سسک فابرگاس باشد. کومو از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود.

نظر شما