شناسهٔ خبر: 14003529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار قم انتصاب مدیر جدید حوزه‌های علمیه کشور را تبریک گفت

استاندار قم طی پیامی، انتصاب آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم را به سمت مدیر جدید حوزه‌های علمیه کشور تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع پرس از قم، در پیام تبریک سید مهدی صادقی به آیت الله اعرافی آمده است: با کمال مسرت، انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تبریک عرض کرده، امیدوارم حضور ارزشمندتان، که از چهره‌های برجسته و فاضل حوزه محسوب می‌شوید، در راس نهاد فاخر حوزه‌های مقدسه علمیه، زمینه رشد و بالندگی بیش از پیش این مجموعه‌های فرهنگی را در رسیدن به اهداف متعالی ترسیم شده برای آن فراهم آورد.

استاندار قم در این پیام اضافه کرده است: دوام توفیقات شما را در راه خدمت به قشر شریف علما و روحانیت معزز، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

لازم به ذکر است: آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه روز 21 تیرماه امسال به صورت رسمی به عنوان مدیرجدید حوزه های علمیه معرفی شد، همچنین وی سال گذشته به عنوان امام جمعه موقت قم انتخاب شده بود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دهه 80 حدود 10 سال مدیر حوزه های علمیه بود و بعد از وی آیت الله مقتدایی به مدت 5 سال مدیر حوزه های علمیه شد و بعد از آیت الله مقتدایی، در تیرماه 1391 مجددا آیت الله حسینی بوشهری مدیریت حوزه های علمیه را در اختیار داشت.

طی سال های گذشته، جلسات متعدد هماهنگی بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور در زمنیه تدوین و نشر آثار روحانیت در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین مباحث محتوایی موزه برگزار شده است.

نظر شما