شناسهٔ خبر: 13668596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برنامه‌ شب‌های قدر در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب اعلام شد/ آغاز مراسم از ساعت 23

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب، جزئیات برگزاری مراسم احیا لیالی پر فیض قدر در مصلی امام خمینی(ره) این شهر را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره  تبلیغات اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت : این مراسم، امشب مصادف با شب 19 و نیز 21  و23 ماه مبارک رمضان مانند سال های گذشته با حضور پرشور مردم در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب و در مساجد مختلف شهری و روستایی و نیز مساجد جامع شهرهای چهاربرج و باروق برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اعتمادی اظهار کرد: مراسم احیای شب های قدر از ساعت 23 شب و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مصلی شروع شده و حجت الاسلام و المسلمین سید موسی موسوی، سخنران شب 19 رمضان و مراسم شب قدر امشب خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب نیز سخنرانان شب های 21 و 23 رمضان هستند، افزود: مراسم شب احیا در مصلی امام خمینی(ره) تا یک ساعت قبل از اذان صبح ادامه می یابد.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی میاندوآب هم چنین از برگزاری مراسم  قرائت دعای جوشن کبیر،  زیارت عاشورا، مداحی و  قرآن بر سر گرفتن به عنوان سایر برنامه های اولین شب از لیالی پرخیر و برکت قدر و شب های 21 و 23 رمضان نام برد.

اعتمادی با اشاره به اینکه مراسم شب احیا علاوه بر مصلی امام خمینی(ره) در سایر مساجد شهری و روستایی و دو بخش مرحمت آباد و باروق نیز برگزای می شود، تصریح کرد:  از عموم مردم مومن و متدین شهرستان میاندوآب برای حضور پرشور در مساجد و مصلی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات معنوی دعوت می کنیم.


انتهای پیام/رض

 

نظر شما